  • 11. Data: 2013-03-10 00:26:53
    Temat: Re: tani fotelik samochodowy...
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.03.2013 16:35, Mateusz Rzewuski wrote:
    > Nigdy w życiu nie przewiózłbym swojego dziecka [...]

    A sobie pasy 5 punktowe już zamontowałeś?

    > styropianu obroni przed
    > potencjalnym wypadkiem...

    Od chronienia przed wypadkiem to jest kierowca + ABS, czy inne ESP. Ale
    jak one zawiodą to warto zminimalizować negatywne skutki - do tego
    dobrze zapięte pasy mogą się przydać.

    Michoo

  • 12. Data: 2013-03-10 02:03:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz Rzewuski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nigdy w życiu nie przewiózłbym swojego dziecka
    > na takim "poddupniku" choćby kosztował i 300zł.
    > Co do dziecka nieswojego to nawet przez głowę
    > nie przejdzie mi myśl, żeby to zastosować.
    > Jeżeli naprawdę musisz przewieźć dziecko spróbuj
    > gdzieś pożyczyć fotelik...
    > Wszelkie głosy negujące moją opinię szanuję i jednocześnie
    > nie zgadzam się, że ten kawałek styropianu obroni przed
    > potencjalnym wypadkiem...

    Taki poddupnik ma chronić przed uduszeniem pasami, nie przed wypadkiem.
    Małe dziecko, które ma kruchy szkielet i słabe mięśnie karku jeździ
    tyłem do kierunku jazdy. Starsze, w foteliku, który je "otula " po
    bokach. Takie, które wyrośnie z tego otulacza, bo główka wystaje ponad
    fotelikowe zagłówki, jeździ na poddupniku, którego jedynym zadaniem jest
    dopasowanie wysokości mocowania pasa do jego szyi.
    Ciekawe w jakim foteliku będziesz przewoził dziecko ważące np 45
    kilogramów i o wzrości 156 cm.
    --
    Yogi(n)

  • 13. Data: 2013-03-10 15:35:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 02:03:07 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Ciekawe w jakim foteliku będziesz przewoził dziecko ważące np 45
    > kilogramów i o wzrości 156 cm.

    Pewnie Bimarco Futura ;)

  • 14. Data: 2013-03-11 07:51:35
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-10 02:03, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > dopasowanie wysokości mocowania pasa do jego szyi.
    > Ciekawe w jakim foteliku będziesz przewoził dziecko ważące np 45
    Dla bezpieczeństwa i zdrowia takiego dziecka najlepszy będzie
    spacer a nie jazda samochodem, bo takie wartości wyraźnie
    wskazują na nadwagę.
    M.

  • 15. Data: 2013-03-11 09:11:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-03-11 07:51, *Mateusz Rzewuski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    Raczej bardzo prawidłową wagę.

    pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2013-03-11 09:29:27
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 09:11, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-03-11 07:51, *Mateusz Rzewuski* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:
    >
    > Raczej bardzo prawidłową wagę.
    >
    > pozdrawiam - Mirek
    Jeżeli to dziecko ma co najmniej 9 lat to tak.
    A naprawdę to nie wiemy ile ma :-)

    M.

  • 17. Data: 2013-03-11 10:29:46
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    Przepraszam, niedoczytałem, chodzi o wiek
    I i II klasa czyli poniżej 9 lat...
    Coś nie mogę postów usuwać :/

    M.

  • 18. Data: 2013-03-11 10:31:45
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-03-11 09:29, *Mateusz Rzewuski* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Jeżeli to dziecko ma co najmniej 9 lat to tak.
    > A naprawdę to nie wiemy ile ma :-)

    Wzrost by na to wskazywał - raczej

  • 19. Data: 2013-03-11 10:35:45
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-11 10:31, Mirek Ptak pisze:
    > Wzrost by na to wskazywał - raczej
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Akurat wzrost często może mylić...
    M.

  • 20. Data: 2013-03-11 11:34:13
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Dla bezpieczeństwa i zdrowia takiego dziecka najlepszy będzie
    > spacer a nie jazda samochodem, bo takie wartości wyraźnie
    > wskazują na nadwagę.

    Sorry, ale raczej na twoją ociężałość umysłową. Gdzieś ty ostanio
    widział dziecko? W Etiopii?
    Tam rzeczywiście duuuużo spacerują...

    --
    Yogi(n)