  • 1. Data: 2010-04-10 13:18:44
    Temat: tania domena + serwer
    Od: "-" <d...@o...xx>

    witam,
    chce zakupic na wlasny urzytek domene .pl i miejsce na serwerze 50MB z
    kontem pocztwym. zalerzy mi na niskiej cenie ale rowniez na dobrej jakosci
    uslug.
    co polecacie?

  • 2. Data: 2010-04-10 13:32:52
    Temat: Re: tania domena + serwer
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-10 15:18, - pisze:
> [...]
    > chce zakupic na wlasny urzytek domene .pl i miejsce na serwerze 50MB z
    > kontem pocztwym. zalerzy mi na niskiej cenie ale rowniez na dobrej jakosci

    Na użytek własny, powiadasz. Sprawdź http://www.cal.pl/ - korzystałem i
    nie narzekam.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2010-04-10 16:45:10
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > chce zakupic na wlasny urzytek domene .pl i miejsce na serwerze 50MB z
    > kontem pocztwym. zalerzy mi na niskiej cenie ale rowniez na dobrej jakosci
    > uslug.
    > co polecacie?

    www.linuxpl.com - zakładałem już paru Klientom i wszysko działa bez zarzutu,
    support w porządku.

  • 4. Data: 2010-04-11 16:51:16
    Od: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>

    Peter May wrote:

    > Na użytek własny, powiadasz. Sprawdź http://www.cal.pl/ - korzystałem i
    > nie narzekam.

    A to widziałeś?
    http://www.di.pl/index.php?showtopic=40328
    http://forum.wmsoft.pl/index.php/topic,152.0.html

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl

  • 5. Data: 2010-04-11 18:41:49
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-04-11 18:51, Zbigniew Cofała pisze:

    > A to widziałeś?
    > http://www.di.pl/index.php?showtopic=40328
    > http://forum.wmsoft.pl/index.php/topic,152.0.html

    Nie, nie widziałem. Cóż, nie ma idealnych hostingodawców :/ Na każdego
    "coś" można znaleźć :-(

    --
    Peter

  • 6. Data: 2010-04-11 19:48:48
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości

    > www.linuxpl.com - zakładałem już paru Klientom i wszysko działa bez
    > zarzutu, support w porządku.

    Tez ich moge polecic... 50zl/rok za hosting w tym duzo gadzetow i wlasnych
    ustawien.
    Do tego kupa gotowcow dla www - na poczatek bardzo fajny zestaw za mala
    cene...

    Pozdrawiam
    Michal