  • 1. Data: 2010-04-14 16:54:10
    Temat: [tech] Skrzynie biegow Fazer/TCat
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Czy skrzynie biegow w Fazerze (FZS) i TCacie sa takie same czy maja rozne
    przelozenia? Ktos wie?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-04-14 17:12:20
    Temat: Re: [tech] Skrzynie biegow Fazer/TCat
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Ivam pisze:
    > Czy skrzynie biegow w Fazerze (FZS) i TCacie sa takie same czy maja
    > rozne przelozenia? Ktos wie?

    Tcat byl znany z koszmarnie szarpiacej jedynki czego juz w FZS nie bylo,
    wiec wg mnie skrzynie sa inne.

    KJ

  • 3. Data: 2010-04-14 17:24:28
    Temat: Re: Skrzynie biegow Fazer/TCat
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 14 Kwi, 19:12, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Tcat byl znany z koszmarnie szarpiacej jedynki czego juz w FZS nie bylo,
    > wiec wg mnie skrzynie sa inne.
    Jak nie bylo, no proszę Cie, w moim bylo chyba ze ja mialam wadliwy
    egzemplarz :)

    pozdro
    Mika

  • 4. Data: 2010-04-14 17:57:07
    Od: Ivam <f...@g...com>

    On 14 Kwi, 19:12, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Tcat byl znany z koszmarnie szarpiacej jedynki czego juz w FZS nie bylo,
    > wiec wg mnie skrzynie sa inne.

    Nie jechalem tcatem, ale co masz na mysli mowiac szarpiaca jedynke?
    Nerwowosc na jedynce? Fazer tez to ma;)

    Dobra to sprecyzuje: czy tryby 2'go i 6'go biegu, oraz wodzik (ten na
    kole 6'go biegu) sa takie same w fazerze/tcacie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-04-14 17:58:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mika pisze:

    > Jak nie bylo, no proszę Cie, w moim bylo chyba ze ja mialam wadliwy
    > egzemplarz :)

    Abo za wysokie obcasy.

    Przeciez wozilem dzieciaki na WOSP i nie bylo problemu.

    No oprocz goscia ktory przyszedl i powiedzial ze ma prawko A i zebym mu
    dal pojezdzic, bo motocyklisci to jedna rodzina i sobie wszystko pozyczaja.

    KJ

  • 6. Data: 2010-04-14 18:55:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Kwi, 18:54, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
    > Czy skrzynie biegow w Fazerze (FZS) i TCacie sa takie same czy maja rozne
    > przelozenia? Ktos wie?

    A mówiłeś, że Twoj Fazer ma oryginalny przebieg :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-04-14 20:06:35
    Od: Ivam <f...@g...com>

    On 14 Kwi, 20:55, AZ <a...@g...com> wrote:
    > A mówiłeś, że Twoj Fazer ma oryginalny przebieg :-)

    Mowilem, ze wyglada na oryginalny;)

    Bylo sobie tak: dopierdolilem na jedynce po czym zmienilem bez
    sprzegla w cholere niedokladnie i "wbilem", a nie wrzucilem. Cos
    zgrzytnelo, pieprznelo i zaczela 2'ka wyskakiwac. Nie za kazdym razem
    (tzn. nie przy kazdej ostrej zmianie), ale sie trafia. Zaczynam szukac
    powoli skrzyni. Do fazera jest ich bardzo malo (raczej kompletne
    silniki), za to do tcata jest troche wiecej.

    Moze ma ktos na sprzedaz taka skrzynie i sie udzieli w tym watku,
    zanim zaczne spamowac, ze poszukuje?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-04-14 20:24:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-14 18:54, Ivam pisze:
    > Czy skrzynie biegow w Fazerze (FZS) i TCacie sa takie same czy maja
    > rozne przelozenia? Ktos wie?

    A skad pomysl ze bedzie w ogole pasowac, nawet z innymi przelozeniami ?
    ThunderCat ma silnik jeszcze z czasow FZR600. FZS to calkiem inna bajka.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 9. Data: 2010-04-15 05:50:47
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Ivam pisze:

> [...]
    > silniki), za to do tcata jest troche wiecej.
    >
    > Moze ma ktos na sprzedaz taka skrzynie i sie udzieli w tym watku,

    Kup po prostu zębatkę II-go biegu i drugą, z która ta pierwsza
    współpracuje kłami. Będziesz miał nowe, a nie używane, po nie wiadomo
    jakim przebiegu. Podejrzewam, że koszt oryginałów u Yamahy będzie
    znacznie poniżej 1 tys. PLN.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2010-04-15 06:12:42
    Od: Ivam <f...@g...com>

    On 14 Kwi, 22:24, Kuczu <q...@g...com> wrote:
    > A skad pomysl ze bedzie w ogole pasowac, nawet z innymi przelozeniami ?
    > ThunderCat ma silnik jeszcze z czasow FZR600. FZS to calkiem inna bajka.

    Jestes pewien na 100%? Bo wygladaja bardzo podobnie (rozne dekle
    sprzegla), maja takie same parametry, taki sam skok/srednice i klika
    zrodel mowi, ze fazer ma silnik tcata. Stad myslalem, ze to sa te same
    silniki.

    --
    pzdr:
    Ivam