  • 1. Data: 2014-01-09 19:58:35
    Temat: teleinformatyka
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    walczył Ktoś tu z takimi błędami (ponoć do wina Visual Studio i Windy):

    http://zsyp.eu/smieci/atmel_studio_1.JPG
    http://zsyp.eu/smieci/atmel_studio_2.JPG

  • 2. Data: 2014-01-09 23:52:09
    Temat: Re: teleinformatyka
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-01-09 19:58, inny punkt siedzenia... pisze:
    > walczył Ktoś tu z takimi błędami (ponoć do wina Visual Studio i Windy):
    > http://zsyp.eu/smieci/atmel_studio_1.JPG
    > http://zsyp.eu/smieci/atmel_studio_2.JPG
    Tu nie ma żadnych szczegółów.
    A po czym wnosisz, że do wina VS?
    Nic na to nie wskazuje.

    --
    wloochacz

  • 3. Data: 2014-01-10 09:47:44
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 09 Jan 2014 23:52:09 +0100, wloochacz napisał(a):

    > Tu nie ma żadnych szczegółów.
    > A po czym wnosisz, że do wina VS?
    > Nic na to nie wskazuje.

    Tos se interlokutora znalazl :-P

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2014-01-10 15:47:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    inny punkt siedzenia... wrote:
    > walczył Ktoś tu z takimi błędami (ponoć do wina Visual Studio i Windy):
    >
    > http://zsyp.eu/smieci/atmel_studio_1.JPG
    > http://zsyp.eu/smieci/atmel_studio_2.JPG

    jak programista do dupy to zawsze to jest wina komputera.

  • 5. Data: 2014-01-10 16:28:46
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    ja jestem userem, a coś takiego jak Atmel Studio 6.1 ZZZZZZZZZ SP2 to
    myślałem, że nie piszą ciecie jak tusk...

  • 6. Data: 2014-01-10 16:29:41
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    a no po tym, że MS opisał to na swoich stronach...
    link mogę podać, ale każdy sam znajdzie... oczywiście stek idiotyzmów...

  • 7. Data: 2014-01-10 21:07:41
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 10/01/2014 15:28, inny punkt siedzenia... wrote:
    > ja jestem userem, a coś takiego jak Atmel Studio 6.1 ZZZZZZZZZ SP2 to
    > myślałem, że nie piszą ciecie jak tusk...

    Musisz sie spytac w Atmel, moze ten program potrzebuje czegos co nie
    jest zaintalowane w Twoim systemie?

    B.

  • 8. Data: 2014-01-10 23:25:34
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-01-10 16:29, inny punkt siedzenia... pisze:
    > a no po tym, że MS opisał to na swoich stronach...
    > link mogę podać, ale każdy sam znajdzie... oczywiście stek idiotyzmów...
    Podaj linka.
    Ale naprawdę gówno tam widać - ten wyjątek jest przy instalacji Atmel
    Studio, czy gdzie?

    --
    wloochacz

  • 9. Data: 2014-01-11 00:16:40
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2014-01-10 23:25, wloochacz pisze:
    > Podaj linka.
    > Ale naprawdę gówno tam widać - ten wyjątek jest przy instalacji Atmel
    > Studio, czy gdzie?

    Ale wiesz, że rozmawiasz z jednym z największych trolli ostatnich lat?
    To coś ma same wyjątki polityczne w głowie, zapodaje (od lat) byle temat
    na różnych grupach, tylko po to, żeby rzucić gównem politycznym.
    ZAWSZE się znajdzie ktoś, kto odpowie na jego idiotyczne pytania. Tym
    się karmni.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2014-01-11 10:14:50
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    > Ale naprawdę gówno tam widać - ten wyjątek jest przy instalacji Atmel
    > Studio, czy gdzie?

    tak atmel studio najpierw podczas instalacji wywala jakieś okna, z chęcią
    debugowania czegoś, a później po instalacji przy próbie uruchomienia wywala
    komunikat:
    http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en-US/8bd8da
    75-76d2-4257-aeee-d040e6167bf9/exception-has-been-th
    rown-by-the-target-of-an-invocation?forum=vstsprofil
    er
    różne są strony na temat tego komunikatu, wszystkie zalecają jakieś zmiany
    ścieżek path... idiotyzm moim zdaniem.