  • 1. Data: 2011-07-17 10:48:53
    Temat: telewizory lcd led - ranking
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    Czy mozna gdzies zapoznac sie z jakims miarodajnym rankingiem telewizorow
    lcd z podswietlaniem led? Z jakimis powazniejszymi testami?

    Szukam 32-calowego telewizora z tunerem MPEG4 do odbioru naziemnej cyfrowej
    tv i ktos mi doradzil telewizor Sony KDL-32EX710, ale jak przeczytalem
    komentarze tych co kupili to jakos odechcialo mi sie go kupic.

    Wiem, wiem - sa google. Ale jak sie wpisze ranking, test telewizorow to
    wyskakuje wiele pozycji, w kazdej inne wyniki.

    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2011-07-17 11:29:33
    Temat: Re: telewizory lcd led - ranking
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.07.2011 12:48, ttt pisze:
> [...]
    > tv i ktos mi doradzil telewizor Sony KDL-32EX710, ale jak przeczytalem
    > komentarze tych co kupili to jakos odechcialo mi sie go kupic.

    Dlaczego? wiesz, że takie komentarze w większości nie mają nic wspólnego
    z rzeczywistośćią?
    mam co najmniej kilku klientów, którzy ostatnio zakupili bravie z serii
    >EX< i są zadowoleni.
    na temat odbioru cyfrowej naziemnej nie wielę mogę powiedzieć, gdyż na
    moim terenie to dopiero raczkuje, a odbieramy w tej technologii
    3 muxy czeskie.
    Sam polecam (ze względu na jakość obrazu) sony lub samsungi.
    co do sony w promocji ostanio pojawiało się EX402 jak dobrze pamiętam.
    ja osobiście mam dwie sonki.

  • 3. Data: 2011-07-17 11:48:38
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > Sam polecam (ze względu na jakość obrazu) sony lub samsungi.
    > co do sony w promocji ostanio pojawiało się EX402 jak dobrze pamiętam.

    Dzieki za odpowiedz. Wiekszosc tych negatywnych komentarzy dotyczyla pilota
    i szybkosci przelaczania sie kanalow na samym telewizorze. Do obrazu nie ma
    sie gdzie przyczepic.

  • 4. Data: 2011-07-17 12:18:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 17.07.2011 13:48, ttt pisze:

    > Dzieki za odpowiedz. Wiekszosc tych negatywnych komentarzy dotyczyla pilota
    > i szybkosci przelaczania sie kanalow na samym telewizorze. Do obrazu nie ma
    > sie gdzie przyczepic.

    a to ciekawe, nigdy przy tv nie zwracałem na to uwagi, bo chyba nie
    widać różnicy, co innego przy dekoderach.