  • 1. Data: 2011-07-14 20:35:43
    Temat: n-ka i multi room
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Witam
    Posiada ktos z Was to co w temacie? Dzisiaj gadalem z jedną lalką w Media i
    powiedziała mi , ze to sie w ogole nei oplaca, ze lepiej 2 dekodery bo
    aktywacja jest za zero zl i mam umowe na 12 miesiecy

    Natomiast multi room nie dosyc, ze na 24 miesiace to jeszcze 2 x po 59 zł
    ( zakladajac abonament komfort HD)

    NO jaki jest w ogole sens miec multi rooma ? nie dosyc, ze drozej to jeszcze
    na 24 miechy.

    Mieszkam sam 2 mieszkaniu 2 pokojowym i chce miec w 2 pokojach sygnał n-ki,
    ale jak widze to ten multi room to lipa , no chyba, ze ta lalka nie bardzo
    sie zna....

  • 2. Data: 2011-07-14 21:17:20
    Temat: Re: n-ka i multi room
    Od: "axel" <a...@o...eu>

    Użytkownik "Lukas" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > n-ki,
    > ale jak widze to ten multi room to lipa , no chyba, ze ta lalka nie bardzo

    Ja mam od grudnia 2010...działa bez zarzutu i....NIE jest to żadna lipa.
    Niemniej jednak wymaga dobrego (najlepiej kablowego, chociaż u mnie mam
    połączenie mieszane: po sieci elektrycznej i WiFi !!!! i działa bez zarzutu)
    połączenia sieciowego dekodera białego i czarnego.
    Umowa rzeczywiście na 24 m-ce: w pierwszym roku płacę tylko abonament za
    czarny dekoder a w drugim za czarny+ 20 zł/m-c za biały dekoder.

    axel

  • 3. Data: 2011-07-15 05:23:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-14 22:35, Lukas pisze:
> [...]
    > aktywacja jest za zero zl i mam umowe na 12 miesiecy

    > Natomiast multi room nie dosyc, ze na 24 miesiace to jeszcze 2 x po 59 zł

    skąd ona się urwała?? nawet c+ za multiroom nie liczy razy dwa.
    poza tym jaki sens brania multiroomu jak miałbyś płacić dwa abo?

> [...]
    > ale jak widze to ten multi room to lipa , no chyba, ze ta lalka nie bardzo

    nie zna.
    aktywacja aktywacją, jak masz dekoder czarny w wersji turbo, za płacisz
    tylko za drugi (biały) dekoder na własność.

    do drugiego dekodera nie musisz podłączać anteny, można jechać po dlna.
    dodatkowo to co daje multiroom to wspólna lista nagrań.
    Obydwa dekodery nagrywają i korzystają z vod.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2011-07-15 07:53:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > jak masz dekoder czarny w wersji turbo, za płacisz
    > tylko za drugi (biały) dekoder na własność

    Słowo "tylko" jest tutaj nie na miejscu, przynajmniej dopóki cena "tylko"
    nie będzie oscylowała koło kilkudziesięciu zł.
    A płacisz normalną stawkę, co sprawia że operacja traci sens.

  • 5. Data: 2011-07-15 08:00:10
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 09:53, Cavallino pisze:
    > Słowo "tylko" jest tutaj nie na miejscu, przynajmniej dopóki cena
    > "tylko" nie będzie oscylowała koło kilkudziesięciu zł.
    > A płacisz normalną stawkę, co sprawia że operacja traci sens.

    nie bardzo rozumiem co chciałeś przekazać

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 6. Data: 2011-07-15 08:08:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie bardzo rozumiem co chciałeś przekazać

    To, że żeby skorzystać z multiroom musisz AŻ kupić dekoder za 2 czy 3 stówy.
    Co sprawia że jest to nieporozumienie.

  • 7. Data: 2011-07-15 08:19:06
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 10:08, Cavallino pisze:

    > To, że żeby skorzystać z multiroom musisz AŻ kupić dekoder za 2 czy 3
    > stówy.
    > Co sprawia że jest to nieporozumienie.

    wiem, Ty dostałeś od c+ dekoder za 1zł.
    a tu mowa o dekoderze HD za 199 z działającą siecią i usb.
    Twój na rynku kosztuje ok 160 zł, ten ok 400.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 8. Data: 2011-07-15 08:25:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wiem, Ty dostałeś od c+ dekoder za 1zł.

    Nie, a chodzi o to że Cyfra daje Ci 2 karty i nie interesuje się na czym
    oglądasz.
    Więc pierwszy dekoder za 0 zł w wynajmnie, a drugi masz taki jaki sobie
    kupisz.
    Możesz kupić od nich za kilkadziesiąt zł, możesz na allegro jeszcze taniej,
    albo użyć jakiegoś swojego starego, który za 1 zł kupiłeś przy poprzedniej
    umowie.
    Czyli w optymalnym przypadku sprzęt do multiroom kosztuje Cię 1 zł.

    W n nie masz tego wyboru - bulisz te 2 stówki, albo go nie masz.
    Osobiście wybrałbym to drugie rozwiązanie.

    > a tu mowa o dekoderze HD za 199 z działającą siecią i usb.

    Jak mam 2 niezależne karty to żadna sieć nie jest mi potrzebna.

  • 9. Data: 2011-07-15 08:41:31
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-07-15 10:25, Cavallino pisze:
> [...]
    > poprzedniej umowie.
    > Czyli w optymalnym przypadku sprzęt do multiroom kosztuje Cię 1 zł.

    no i co? dalej masz tylko SD!
    to samo jak kupię sobie kartę Tnk do podobnego dekodera.
    różnica taka, że mam mniej kanałów - co jest czasem znaczące.

    > W n nie masz tego wyboru - bulisz te 2 stówki, albo go nie masz.

    ale zrozum, że za 200zł nie kupisz dekodera HD.
    a sd mnie i wielu innych odbiorców nie interesuje.

    > Osobiście wybrałbym to drugie rozwiązanie.

    Twoje zdanie tu mnie nie interesuje.

    > Jak mam 2 niezależne karty to żadna sieć nie jest mi potrzebna.

    Znowu patrzysz tylko na siebie. tu mam dostęp do wspólnej
    listy nagrań co jest dla mnie ważnym punktem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 10. Data: 2011-07-15 08:49:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > no i co? dalej masz tylko SD!

    Niby dlaczego?
    Jak masz stary dekoder HD, to za 1 zł będziesz miał 2*HD.

    > to samo jak kupię sobie kartę Tnk do podobnego dekodera.

    Z tą różnicą że za abo musisz zapłacić, a ja nie, więc żadne tak samo.

    > ale zrozum, że za 200zł nie kupisz dekodera HD.

    Kupisz.
    Niekoniecznie nowy, ale kupisz.
    Choćby kartę dvb-s2.
    A przy drugiej umowie z Cyfrą możesz już mieć na własność dekoder HD za
    kilkadziesiąt zł z pierwszej umowy.

    > Twoje zdanie tu mnie nie interesuje.

    Mnie Twoje również.

    > Znowu patrzysz tylko na siebie. tu mam dostęp do wspólnej
    > listy nagrań

    Ja też. ;-)