  • 21. Data: 2020-02-08 20:40:07
    Temat: Re: trwaly samochod
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale moze w tym Chicago szerokie, 10 pasowe autostrady i 50 nie jest
    > dziwne ?

    Wystarczy popatrzeć na mapę ile tam jest autostrad.
    https://www.google.pl/maps/place/Chicago,+Illinois,+
    Stany+Zjednoczone/@41.8333925,-88.012152,10z/data=!4
    m5!3m4!1s0x880e2c3cd0f4cbed:0xafe0a6ad09c0c000!8m2!3
    d41.8781136!4d-87.6297982

    https://www.google.pl/maps/@41.9099133,-87.6643407,3
    a,75y,2.78h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s55By8fOvIdmS_Sbt
    8A4U4w!2e0!7i16384!8i8192

    spedd limit 55 czyli 80 km/h
    do tego 4 pasy normalne plus 2 express lane które w zależności
    od pory dnia można dojechać w kierunku centrum lub popołudniu wrócić.

    Oczywiście że w poniedziałek rano i piątek wieczorem to człowiek
    stara się unikać autostrad ale w normalny dzień to się popieprza aż miło.

    Ja sam kiedyś z ciekawości jak byłem w Chicago zrobiłem rundkę dookoła i wyszło mi
    jakieś 100 mil.

    Druga sprawa to co ktoś napisał jest Chicago i Chicago czyli wioski wokół.
    W Chicago wódkę kupisz od 11 a na wioskach to różnie.
    Z drugiej strony w Chicago wszędzie są chodniki
    A na wioskach to już nie wszedzie.

    Trzecia sprawa sam znam gościa z którym pracowałem na budowie
    od rana do wieczora. A w nocy gość jeszcze pracował przy sprzątaniu sklepów.

    Z trzeciej strony do tej pory pamietam w autobusie plakat ze zdjęciami
    kilkudziesięciu kierowców którzy zrobili milion mil bez stłuczki.
    Gdzie umówmy się zrobienie takiej ilości przez jednego człowieka autobusem
    który zatrzymuje się co 3 minuty to jest coś.

  • 22. Data: 2020-02-08 21:53:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2020 11:40:07 -0800 (PST), Bolko napisał(a):
> [...]
    d41.8781136!4d-87.6297982
    > https://www.google.pl/maps/@41.9099133,-87.6643407,3
    a,75y,2.78h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1s55By8fOvIdmS_Sbt
    [...]
> [...]
    > Gdzie umówmy się zrobienie takiej ilości przez jednego człowieka autobusem
    > który zatrzymuje się co 3 minuty to jest coś.

    Ze 25 lat po 250km dziennie ... i 5 dni/tydzien

    UPS tez takich ma
    https://www.youtube.com/watch?v=iFTjWMJeWU4

    P.S
    https://www.youtube.com/watch?v=-penAru9SKo

  • 23. Data: 2020-02-09 01:09:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2020-02-07 o 10:09, J.F. pisze:

    > Co wy tam wiecie o samochodach
    >
    > https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/nis
    san-frontier-16-mln-kilometrow-na-jednym-silniku-w-1
    3-lat/y04w8vx

    > "Nissan Frontier Briana Murphy'ego to prawdziwy długodystansowiec.

    Przypomina mi się kawał którego puenta był taka że "wyśmienita kolacja,
    musi mieć pani bardzo dobre garnki" ;)

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 24. Data: 2020-02-09 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    san-frontier-16-

    > Przypomina mi się kawał którego puenta był taka że "wyśmienita
    > kolacja, musi mieć pani bardzo dobre garnki" ;)

    :)
    Ale oni w sumie a w artykule dokładnie pisza ze to zasługa Briana
    Murphy'ego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 25. Data: 2020-02-10 08:02:13
    Temat: Re: trwaly samochod [OT]
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Prawda taka jak ta że się ślepy iskał. Ale ludzie coraz glupsi to i coraz większe
    bzdury łykaja. Oglądałem kiedyś komedie jak to współcześnie zahibernowano troje
    ludzi. Ale żeby nie było szkoda na wypadek nieudanego eksperymentu to wybrali
    najgłupszych jakich znalezli. Przez przypadek odhibernowano ich za kilkadziesiąt lat.
    Na koniec jeden z nich został prezydentem USA, był najmądrzejszy w całym państwie.

    Idiokracja (Idiocracy, 2006). Film dość głupawy, a jednocześnie gorzko
    prawdziwy.
    Moim zdaniem można było z tego tematu zrobić dużo lepszą gatunkowo
    komedię. No chyba, że "targetem" były przyszłe pokolenia, a nie obecne :)

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2020-02-10 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

> [...]
    > Moim zdaniem można było z tego tematu zrobić dużo lepszą gatunkowo
    > komedię. No chyba, że "targetem" były przyszłe pokolenia, a nie

    Przypomniał mi się jakis głupkowaty film traktujący w podobnym tonem
    gdzie przywódcą zostaje ktos kto pokazuje ludziom z przyszłosci ze jak
    sie rosliny podlewa woda to one zaczynaja rosnac.

    To troche z pozdrowieniami dla Zenka ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"