  • 1. Data: 2016-10-15 20:34:19
    Temat: trymerek z cienkimi nóżkami
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś moze widział gdzieś trymerki z nóżkami jak przy opornikach?
    wszystkie znalezione mają takie płaskie po 1mm grubości a to za dużo...

  • 2. Data: 2016-10-16 23:33:12
    Temat: Re: trymerek z cienkimi nóżkami
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-10-15 o 20:34, w systemie siła 'PO/EU pisze:

    > wszystkie znalezione mają takie płaskie po 1mm grubości a to za dużo...

    To użyj kowadełka i młotka, sklep je do żądanej grubości, i wio!

  • 3. Data: 2016-10-17 14:44:53
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    Jak ma 200 takich do sklepania ? :)

  • 4. Data: 2016-10-17 15:10:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Rogóż" napisał w wiadomości grup
    >Jak ma 200 takich do sklepania ? :)

    To nadal nie jest ilosc, ktorej nie da sie sklepac prosto, szybko i
    przyjemnie :-)

    P.S. W czasach PRL ... byly oporniki dwoch rodzajow. Jedne mialy
    koncowki drutowe, drugie blaszkowe.
    Te mi sie zdarzalo zwezac kombinerkami.

  • 5. Data: 2016-10-18 15:46:26
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Najlepszy będzie młotek elektroniczny z regulowaną siłą uderzenia ...

  • 6. Data: 2016-10-18 15:57:51
    Temat: Re: trymerek z cienkimi nó?kami
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-10-18 15:46, Mariusz wrote:
    > Najlepszy bedzie m?otek elektroniczny z regulowan? si?? uderzenia ...

    No "pacz Pan!"
    myślałem że nieskonfigurowane OE wymarło,

    a jednak nie.

    Włodek

  • 7. Data: 2016-10-18 19:01:23
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:58062a5e$0$663$65785112@news.neostrada.pl...

    > No "pacz Pan!"
    > myślałem że nieskonfigurowane OE wymarło,

    Nawet nie zauważyłem... SOA#1 - mimo braku deklaracji. Ale potwierdzam, że
    problem zaistniał.

    > a jednak nie.

    A dopiero co bardzo dokładnie podawałem opis ustawień, już nie pamiętam, czy
    tutaj, czy na p.c.o.m.winnt...

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 8. Data: 2016-10-19 03:28:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos w temacie wiesz czy tylko za ORMO robisz?

  • 9. Data: 2016-10-19 11:33:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-10-19 03:28, Zenek Kapelinder wrote:
    > Cos w temacie wiesz czy tylko za ORMO robisz?

    Za ORMO to masz obiecane po pysku z liścia w realu!

    Włodzimierz

  • 10. Data: 2016-10-19 12:49:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie jestes ormowcem to co sie do kogos o cos przypierdalasz zwlaszcza ze nie ma o
    co.