  • 11. Data: 2015-07-01 17:31:36
    Temat: Re: tuner combo AB Cryptobox 652 - porazka nie tuner.
    Od: " 666" <...@...6>

    Np TVN 7 HD czy jak to się tam nazywa, przez DVB-T.

    -----

  • 12. Data: 2015-07-01 19:15:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości grup
    > Np TVN 7 HD czy jak to się tam nazywa, przez DVB-T.
    >

    > -----
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    W DVB-T raczej nie masz TVN 7 HD.
    Tylko zwykły SD, więc na czym chciałbyś widzieć różnicę?

    P.S.
    Odpowiada się pod cytatem.
    Albo dostaje się PLONKA.

  • 13. Data: 2015-07-02 17:11:38
    Od: " 666" <...@...6>

    W takim razie znaleźliśmy tuner, który przerabia g... na g...^3.

    -----

  • 14. Data: 2015-07-02 19:31:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " 666" <...@...6> napisał w wiadomości grup
    > W takim razie znaleźliśmy tuner, który przerabia g... na g...^3.
    >

    > -----
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    Uparcie nie chcesz pisać jak należy?
    No to PLONK.

  • 15. Data: 2015-07-03 08:00:04
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-07-02 o 19:31, Cavallino pisze:

    > Uparcie nie chcesz pisać jak należy?
    > No to PLONK.

    Widzę, że miałeś większą tolerancję na tego toppostera niż na
    kapeluszników :), ja go mam w plonkownicy od lat :) - good move :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2015-07-03 19:18:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:559624e4$0$27523$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Widzę, że miałeś większą tolerancję na tego toppostera niż na
    > kapeluszników :), ja go mam w plonkownicy od lat :) - good move :)

    Z tego co sobie teraz przypominam to chyba też go miałem, musiał wyleźć
    ostatnio.

  • 17. Data: 2015-07-04 23:35:18
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie wiem, czy coś nie tak jest z tym konkretnym egzemplarzem, czy coś nie tak z całą
    serią tych tunerów.
    Mam wrażenie, że tuner cały czas daje sygnał i576 wyjściu HDMI (monitor Dell U2410
    1920x1200), przynajmniej tak wynika z menu
    informacyjnego monitora.
    A spodziewałbym się 720p, 1080i lub 1080p.
    Kabel SCART z tunera na wszelki wypadek wypięty, żeby jakaś automatyka czegoś nie
    przestawiała.
    W tunerze Menu -> Settings -> OSD Setup -> Display Mode pojawia się tylko jedna
    pozycja 576i 50Hz rozwijanego podmenu i nie ma
    innych wartości.
    FW najnowszy z 11.6.2015
    No nic, już zapowiedziałem sprzedawcy, że odsyłam ten niedopracowany wyrób
    tuneropodobny firmy AB Cryptobox 652, zamieniam na nowego
    Arivę 253 Combo.

    -----