  • 1. Data: 2015-10-14 13:35:12
    Temat: usterka WiFi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pacjent: Samsung Galaxy Ace3, Android

    Objawy sa takie:
    - transfer przez wifi kiepski - jakies 100kB/s, zacina sie.
    - ping do routera z bliska pokazuje ~200ms, a pare metrow dalej to
    nawet i 2s.
    - wifi analyzer pokazuje poziom sygnalu ~10dB mniej niz inne telefony
    samsunga,
    -po wylaczeniu i wlaczeniu wifi nie loguje sie sieci. Trzeba wejsc do
    ustawienia/wifi ... i tu juz sie wlacza sam.
    -z wlaczonym wifi drenuje baterie bardzo mocno. 12h i koniec. Po
    wylaczeniu wifi jest normalnie.
    -a jednoczesnie programy monitorujace pokazuja, ze tam niewielkie
    ilosci danych przechodza, pare MB.
    -monitor zasilania obwinia kernel i "System" za zuzycie baterii.

    Hardware, software, aplikacje, system ?

    J.

  • 2. Data: 2015-10-14 16:51:53
    Temat: Re: usterka WiFi
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-14 o 13:35, J.F. pisze:
    > Pacjent: Samsung Galaxy Ace3, Android
    >
    > (...)
    > Hardware, software, aplikacje, system ?

    Może masz jakiegoś szczura? Spróbuj sprawdzić choćby bezpłatną wersją NOD32.

    Manager zadań nie pokazuje czegoś nietypowego?

    Może być uszkodzenie anteny lub jej podłączenia - wtedy objawy bywają
    podobne do opisywanych przez Ciebie.
    Spadł Ci telefon? Zmoczył się?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2015-10-14 18:15:12
    Temat: Re: usterka WioFijole
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    J. wrote:
    > Objawy sa takie:
    > sprzet, oprogramowanie, rozszerzenia,...

    co to nastepny zagajacz-nawijacz makaronu na uszy,
    rzniesz balachy techniczne udajac specjaliste, zas
    na koniec stawiasz pytanie na poziomie BLAZNA!

    moze zaczniesz od *najprostszych* rzeczy i raczysz
    odrozniac zywnosc od odchodow, wode od moczu, tele
    chlam od *niezawodnych* urzadzen (ktorych obecnie
    jest znikoma ilosc)...

    nasycasz kieszenie hienom kapitalistycznym to wiec
    do nich z reklamacja!

    tu zaraz pojawi sie usrael'ska medytatorka i rzuci
    jelczem z pochwy, tak ci do niej spieszno!?

    odwal sobie konia i przejdz sie na piwo z ostrymi
    *antykapitalistami*, ponawijaj z nimi jak rozjebac
    skurwialy zlodziejski system!

    ----------- http://tinyurl.com/oahanky ----------
    ----------- http://tinyurl.com/nuwhats ----------

  • 4. Data: 2015-10-15 02:13:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" mvlq6b$795$...@u...news.interia.pl

    > Spadł Ci telefon? Zmoczył się?

    (; Raczej nie -- dorosły jest, nie stresuje
    się, nie ma problemu z trzymaniem... ;)

    -=-

    BTW WiFi -- wczoraj bez widocznego powodu zbiesiła się
    moja (,,odbiorcza'') hybryda. (bardzo rzadko tak ma)
    Domagała się restartu. Bez niego nawet jej nie ,,widziałem''.

    Zanim jeszcze ją uruchomiłem -- spadła (przymocowana do rury
    długiej na 3 metry) na beton z wysokości około 2 metrów...
    (rura przewróciła się)

    IMO telefony są odporniejsze na (wzloty i) upadki.

    -=-

    JF kiedyś już pytał.

    IMO ~10dB mniej niż inne telefony to żadna różnica. To raptem
    o 1 rząd wielkości słabszy sygnał. (10 razy słabszy) Takie
    skoki (albo i większe) notuję/obserwuję stale.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-10-15 09:05:39
    Od: Trybun <i...@j...ru>

> [...]
    > ilosci danych przechodza, pare MB.
    > -monitor zasilania obwinia kernel i "System" za zuzycie baterii.

    Najlepiej sam to ocenisz, po resecie telefonu.

  • 6. Data: 2015-10-16 00:02:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Oct 2015 13:35:12 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > - transfer przez wifi kiepski - jakies 100kB/s, zacina sie.
    > - ping do routera z bliska pokazuje ~200ms, a pare metrow dalej to
    > nawet i 2s.

    Bluetooth nie jest czasem aktywny?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-10-16 10:46:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    On Wed, 14 Oct 2015 13:35:12 +0200, "J.F."

    >Bluetooth nie jest czasem aktywny?

    Wylaczylem wszystko, ale IMO - BT malo pradu bierze i nie przeszkadza.

    Czy wlaczyc ?

    J.

  • 8. Data: 2015-10-16 16:58:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5620b972$0$8377$6...@n...neostrada.pl

    > Wylaczylem wszystko, ale IMO - BT malo pradu bierze i nie przeszkadza.

    Czasami przeszkadza -- zakłócając WiFi w eterze.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-10-16 18:06:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Oct 2015 10:46:37 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Wylaczylem wszystko, ale IMO - BT malo pradu bierze i nie
    przeszkadza.

    Są urządzenia, które mają jeden wspólny chip i antene BT/WiFi np.
    eagle 975. Można zapomnieć o jednoczesnym oglądaniu youtuba i
    wysyłaniu audio na słuchawki BT. Transfer na WiFi spada wtedy do
    10kB/s co zrywa video. Strasznie upierdliwe.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2015-10-16 18:15:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

> [...]
    > 975. Można zapomnieć o jednoczesnym oglądaniu youtuba i wysyłaniu audio na
    > słuchawki BT. Transfer na WiFi spada wtedy do 10kB/s co zrywa video.

    No ale zaoszczędził user troche kasy... :-)