  • 1. Data: 2017-07-12 08:15:04
    Temat: warsztat samoobsługowy - Kraków
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Czy ktoś z tu obecnych Krakowiaków korzystał z warsztatu samoobsługowego w
    Krakowie?

    Zna ktoś coś takiego w naszym mieście?

  • 2. Data: 2017-07-12 08:40:00
    Temat: Re: warsztat samoobsługowy - Kraków
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Jul 2017 06:15:04 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Czy ktoś z tu obecnych Krakowiaków korzystał z warsztatu samoobsługowego w
    > Krakowie?

    Nie korzystałem, ale jest - jak wyguglasz to hasło, na pierwszej stronie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2017-07-12 10:39:26
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie korzystałem, ale jest - jak wyguglasz to hasło, na pierwszej stronie.

    Też tak myślałem jak Ty... potem sprawdziłem adres i dowiedziałem się, że
    witryna na sprzedaż...

  • 4. Data: 2017-07-12 11:08:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Jul 2017 08:39:26 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Też tak myślałem jak Ty... potem sprawdziłem adres i dowiedziałem się, że
    > witryna na sprzedaż...

    Drugi link:

    http://fix-car.cba.pl/

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2017-07-12 14:25:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Drugi link:
    >
    > http://fix-car.cba.pl/

    Tak, ten link wygląda na działający.
    Dzięki!

    Któryś z grupowiczów był? Korzystał?

  • 6. Data: 2017-07-12 16:27:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Czy ktoś z tu obecnych Krakowiaków korzystał z warsztatu samoobsługowego w
    Krakowie?

    Zna ktoś coś takiego w naszym mieście?
    ---
    Ale ... to nie nasze miasto :-)

  • 7. Data: 2017-07-12 16:37:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"
    >
    > Czy ktoś z tu obecnych Krakowiaków korzystał z warsztatu samoobsługowego w
> [...]

    Skąd jesteś, Wuju? :-)

  • 8. Data: 2017-07-12 17:01:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Czy ktoś z tu obecnych Krakowiaków korzystał z warsztatu samoobsługowego w
> [...]

    Skąd jesteś, Wuju? :-)
    ---
    Z globalnej wioski, Wuju

  • 9. Data: 2017-07-12 18:14:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol"

    > Skąd jesteś, Wuju? :-)
    > ---
    > Z globalnej wioski, Wuju

    To jakaś tajemnica? Jesteś w programie ochrony świadków sądowych?

    Zenek jest z terenów Łodzi, J.F z Wrocławia, LordBluzg z Poznania - żadnego
    eksperta od naprawy aut na tej grupie nie ma w Małopolsce?

    Jerzy, a Ty? Mówiłeś że do Leroya w Bonarce Ci niedaleko, może pyknąłbyś
    się w kierunku Bieżanowa i obczaił to miejsce? :-)

    Cytuje opis dojazdu do nich z ich www:

    "Znajdziesz nas w Krakowie przy ulicy Półłanki 30
    Jadąc od centrum w stronę węzła Bieżanów, za giełdą w prawo,
    następnie mijając ulicę Taborową, przejeżdżamy przez tory
    i za torami w lewo."

  • 10. Data: 2017-07-12 18:40:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Skąd jesteś, Wuju? :-)
    > ---
    > Z globalnej wioski, Wuju

    To jakaś tajemnica? Jesteś w programie ochrony świadków sądowych?
    ---
    Nie, otwarcie deklaruję zamieszkiwanie w globalnej wiosce :-)