  • 1. Data: 2011-01-14 08:05:52
    Temat: wierszyk o systemach foto - szukam
    Od: MW <w...@g...pl>

    Kiedyś czytałem taki zabawny wierszyk o systemach foto. pamiętam jak
    przez mgłę było tam cos w stylu
    Masz Sony wierzysz że.....oraz w Yeti świętego mikołaja.
    Masz Pentaxa .... stare obiektyw
    Masz Olympusa....
    Masz Canona ..... juz niedługo przesiadasz się na Nikona
    Masz Nikona ..... juz niedługo przesiadasz się na Canona

    Oczywiście mogłem coś nieznacznie przekręcić ale sens pozostał.
    Wszystko w żartobliwej formie.
    Szukam całej treści na googlach dobre 30 min i nic a do roboty już lecę,
    może ktoś z szanownych grupowiczów posiada gdzie zapisany ów wierszyk?

    p,M