  • 1. Data: 2010-11-24 02:43:54
    Temat: windows cmd
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    Hey

    Jest jakiś sposób żeby komendy windows cmd odpalać równolegle?
    Programy równolegle można odpalić tak:

    start program_1.exe
    start program_2.exe
    itd

    a jeśli chcę odpalić równolegle w pętli np. coś takiego:

    program_1.exe arg_1 arg_2 < file_1.txt | program_2.exe > file_2.txt

    To jak to zrobić?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-24 18:33:51
    Temat: Re: windows cmd
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > a jeśli chcę odpalić równolegle w pętli np. coś takiego:
    > program_1.exe arg_1 arg_2 < file_1.txt | program_2.exe > file_2.txt

    A co, nie działa tak?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2010-11-24 20:34:30
    Od: bobas <b...@o...pl>

    Nie sprawdziłem tego ale pomysł mam taki:

    Zainstaluj Cygwin.
    (To łatwa sprawa domyślnie wybiera prawie wszystko co trzeba, resztę się
    klika, tylko trzeba zwrócić uwagę i podać sensowny katalog plików
    instalacji - aby potem (jakby trzeba coś dodać lub usunąć) nie ściągać
    wszystkiego od początku).

    Jak już będziesz miał Cygwin na dysku, to piszesz zwykły skrypt *.sh i
    tam w pętli odpalasz polecenia:
    program_1.exe arg_1 arg_2 < file_1.txt | program_2.exe > file_2.txt &

    Z tym "&" na końcu, to wtedy polecenie będzie odpalane w odrębnej
    powłoce zamiast sekwencyjnie. O ile mi wiadomo to powinno zadziałać bez
    pudła.

  • 4. Data: 2010-11-24 22:59:25
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 24 Lis, 19:33, "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>
    wrote:
    > A co, nie działa tak?
    Tak nie dziala:

    start program_1.exe arg_1 arg_2 < file_1.txt | program_2.exe >
    file_2.txt

    Pozdrawiam i dzieki wszystkim.

  • 5. Data: 2010-11-24 23:47:24
    Od: Boguś <n...@i...net>

    Dnia 24-11-2010 o 23:59:25 Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    napisał(a):
    > Tak nie dziala:
    >
    > start program_1.exe arg_1 arg_2 < file_1.txt | program_2.exe >
    > file_2.txt

    start cmd /c program_1.exe arg_1 arg_2 < file_1.txt | program_2.exe >
    file_2.txt

    --
    Boguś

  • 6. Data: 2010-11-25 00:05:57
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 25 Lis, 00:47, Boguś <n...@i...net> wrote:

    > start cmd /c program_1.exe arg_1  arg_2 < file_1.txt | program_2.exe >
    > file_2.txt

    Zaraz sprawdzę, dzięki serdeczne :)

  • 7. Data: 2010-11-25 00:14:31
    Od: Boguś <n...@i...net>

    Dnia 25-11-2010 o 01:05:57 Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>
    napisa?(a):

    > Zaraz sprawdzę, dzięki serdeczne :)

    I jeszcze jedna uwaga. Prawdopodobnie trzeba będzie pokombinować z
    cudzysłowami, żeby wszystko po cmd /c zostało potraktowane jako parametr.
    Ew. polecenie zapisać do tymczasowego pliku BAT i ten plik odpalić.

    --
    Boguś

  • 8. Data: 2010-11-25 00:22:58
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 25 Lis, 01:14, Boguś <n...@i...net> wrote:
> [...]
    > cudzysłowami, żeby wszystko po cmd /c zostało potraktowane jako parametr.
    > Ew. polecenie zapisać do tymczasowego pliku BAT i ten plik odpalić.
    Z plikami bat właśnie mam zrobione, to zbyt niewygodne.
    Dzięki jeszcze raz.

  • 9. Data: 2010-11-25 00:55:19
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Tak nie dziala:
    > start program_1.exe arg_1 arg_2 < file_1.txt | program_2.exe >

    Racja, źle zrozumiałem. Sposób Bogusia jest OK. Co do cudzysłowów to będzie
    dobrze, jeśli w nich znajdzie się właściwe polecenie, cmd /c nie powinno w
    nich być. start ma taką przypadłość, że jeśli jego pierwszy parametr jest w
    cudzysłowach to traktuje to jako tytuł okna a nie jako polecenie do
    wykonania.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 10. Data: 2010-11-25 01:32:25
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com>

    On 25 Lis, 01:55, "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    Już działa dobrze :)

    for /L %%I IN (0,2,46) DO (
    start /min cmd /c "rows.exe %%I 2 < testy.txt | program_beta.exe >
    tmp%%I.tmp"
    xsleep.exe program_beta.exe 6
    )
    xsleep.exe program_beta.exe 1
    copy /B tmp*.tmp out.txt
    sum_time.exe "#all_time =" < out.txt >> time.txt
    pause
    del *.tmp
    del *.log
    exit

    - rows.exe wycina N wierszy począwszy od M
    - xsleep.exe zawiesza wykonanie do póki w systemie jest N lub więcej
    procesów
    - sum_time.exe - wycina pomiary czasów wykonania i sume wpisuje do
    time.txt

    Tak to aż się chce testować na 6 rdzeniach równolegle :)

    Dzięki