  • 1. Data: 2014-04-23 19:44:55
    Temat: wjazd samochodem ciężarowym w wąską drogę
    Od: p...@w...pl

    Witam.
    Chciałbym się dowiedzieć czy możliwy będzie wjazd autem ciężarowym(np:śmieciarka)w
    drogę o szerokości 4m.
    Dodam że samochód wjeżdżałby z drogi o szerokości 3,5m pod kątem 90°.

  • 2. Data: 2014-04-23 20:00:43
    Temat: Re: wjazd samochodem ciężarowym w wąską drogę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@w...pl ...

    > Witam.
    > Chciałbym się dowiedzieć czy możliwy będzie wjazd autem
    > ciężarowym(np:śmieciarka)w drogę o szerokości 4m. Dodam że samochód
    > wjeżdżałby z drogi o szerokości 3,5m pod kątem 90°.

    Zadanie maturalne? ROTFL :)

  • 3. Data: 2014-04-23 21:02:59
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-04-23 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@w...pl ...

    > Zadanie maturalne? ROTFL :)

    Jak w zadaniu nie ma podanej dokładnej długości pojazdu i jego
    szerokości to kiszka :)

    Lewis

  • 4. Data: 2014-04-23 21:25:01
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak w zadaniu nie ma podanej dokładnej długości pojazdu i jego szerokości
    > to kiszka :)

    promien skretu by sie jeszcze przydal

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2014-04-23 23:04:13
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-04-23, tck <t...@t...Wytnij.net.pl> wrote:

    > promien skretu by sie jeszcze przydal

    i promień łuku na skrzyżowaniu tych dróg oraz rozstaw osi. Bo jeśli są
    krawężniki pod kątem prostym to bez ścinania po nich cieńko to widzę.

    Szerokość śmieciarki to będzie około 2.5m natomiast długość i rozstaw
    osi to już zależy od wielkości.
    Ew. mogłaby mieć tylną oś skrętną ale to raczej rzadko spotykane
    jeszcze.

    Trzeba też brać pod uwagę, czy przy manewrach ma tylko nie wjechać na
    krawężnik czy również całym obrysem zmieścić się na jezdni (czy może
    wystawać ponad krawężnikiem)

    --
    WildS

  • 6. Data: 2014-04-23 23:14:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > Jak w zadaniu nie ma podanej dokładnej długości pojazdu i jego
    > szerokości to kiszka :)

    Dlatego się smieję. Bo jak ja zdawałem mature to tez jedno z zadan było z
    ewidentnym błędem logicznym.

    W omawianym przypadku - za mało danych.

  • 7. Data: 2014-04-23 23:52:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WildS f...@n...pl ...

> [...]
    >
    > Trzeba też brać pod uwagę, czy przy manewrach ma tylko nie wjechać na
    > krawężnik czy również całym obrysem zmieścić się na jezdni (czy może

    I czy to dobry kierowca? :)

  • 8. Data: 2014-04-24 08:35:57
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-04-23 19:44, p...@w...pl pisze:
> [...]
    drogę o szerokości 4m.
    > Dodam że samochód wjeżdżałby z drogi o szerokości 3,5m pod kątem 90°.

    Jest taka gra - symulator śmieciarki. Zawsze się zastanawiałem - na
    cholerę to komu - ale teraz widzę, że jednak może być przydatna :)