  • 11. Data: 2009-02-12 12:37:01
    Temat: Re: wpisywanie adresu bez www
    Od: "albert" <q...@v...pl>

    > jezeli jesteś uzytkownikiem Firefoksa a nie podoba ci sie ta
    > funkcionalność mozesz ja wyłączyć

    nie jest to kwestia moich upodoban... informowalem tylko, ze w FF takie cos
    jest... nie kazdy w koncu o tym musi wiedziec...

  • 12. Data: 2009-02-12 14:00:46
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 13:37:01 +0100, albert napisał(a):

    >[...]
    >
    > nie jest to kwestia moich upodoban... informowalem tylko, ze w FF takie
    > cos jest... nie kazdy w koncu o tym musi wiedziec...

    No bo to dodatek dla kmieci...

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');

  • 13. Data: 2009-02-13 08:23:16
    Od: yew <y...@q...dude>

    TornadoTN - (Tomek N.) pisze:
    > To wytlumacz ta sytuacje (nslookup):

    > Server: eth0.kretyn.1000lecie.pl
    > Address: 195.177.64.66
    >
    > Nieautorytatywna odpowiedź:
    > Name: www.komander.pl
    > Address: 62.233.242.2

    > Server: eth0.kretyn.1000lecie.pl
    > Address: 195.177.64.66
    >
    > Name: komander.pl
    >
    > To nie ma nic wspolengo z konfiguracją virtual hosta... No i jak widac
    > konfiguracja domeny jest ale numeru IP juz nie ma....

    Faktycznie masz rację :) Myślałem, że to głównie wina nieskonfigurowania
    virtual hosta, a tu zonk. Choć pewnie problemy z konfiguracją serwera
    też się zdarzają.

    --
    yew

  • 14. Data: 2009-02-13 10:12:55
    Od: ant <a...@n...tld>

    ethanak wrote:

    > No bo to dodatek dla kmieci...

    LOL, BP, MSPANC.

  • 15. Data: 2009-02-13 11:41:15
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-02-13 09:23, yew napisał(a):

    > Faktycznie masz rację :) Myślałem, że to głównie wina nieskonfigurowania
    > virtual hosta, a tu zonk. Choć pewnie problemy z konfiguracją serwera
    > też się zdarzają.

    moim ulubionym przykładem takiej konfiguracji domen jest strona lotniska
    w Gdańsku-Rębiechowie. Dla www i bez są różne IP.

    W przypadku zonka dostajemy miły komunikat "It works!" ;)

    http://airport.gdansk.pl/ <- zonk
    http://www.airport.gdansk.pl/ <- normalna strona

    --
    CZAK

  • 16. Data: 2009-02-13 16:36:44
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl>

    albert pisze:

    > nie jest to kwestia moich upodoban... informowalem tylko, ze w FF takie cos
    > jest...

    nie informowałeś tylko oswiadczyłes że masz "zagwozdkę".
    otrzymałes informacje że to nie jest bug tylko feature i mozna tą
    funkcjonalnośc w prosty sposób wyłaczyć, jeżeli masz taką ekstrawagancką
    zachciankę. Wiekszośc ludzi jest zadowolona z takiego działania ich
    przegladarki.

    Ci niezadowoleni przełączają sobie ta opcję na "false", a nie informuja
    cały świat że odkryli zaskakujaca funkcionalność. Zaskakujacą dla
    wszystkich bez umiejetnosci obsługi googla.

    > nie kazdy w koncu o tym musi wiedziec...

    nie musi. wiekszośc ludzi ma marginalną wiedze dotyczacą funkcjonowania
    przegladarek. no bo i po co?

    --
    Piotr Siudak

  • 17. Data: 2009-02-14 18:28:27
    Od: "M.G." <w...@p...fm>

    Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Przyzwyczaiłem sie, ze wiekszosc adresów które odwiedzam, wpisuję bez
    > "www".
    > Niestety niektóre nie działają, trzeba wpisać cały adres...
    > Od czego to zalezy?

    w moim serwerze wirtualnym sam sobie ustawiam subdomene www

    mam domene kowalski.pl i do niej dodaje sobie subdomene www (jako
    www.kolwaski.pl) i decyduje jaki katalog ma wskazywac. Najczesciej, co jest
    logiczne to ten katalog na ktory wskazuje domena kowalski.pl

    z tego wynika ze sa to ustawienia serwera wirtualnego

    pozdrawiam

  • 18. Data: 2009-02-14 18:32:13
    Od: ant <a...@n...tld>

    M.G. wrote:
> [...]
    > logiczne to ten katalog na ktory wskazuje domena kowalski.pl
    > z tego wynika ze sa to ustawienia serwera wirtualnego

    To teraz sobie ustaw jakiś IP z kosmosu dla subdomeny www
    w DNS, i sprawdź, czy Twój serwer HTTP zareaguje ;p
    Wniosek: to jest zalezne od ustawień danej strefy w DNS
    _i_ ustawień serwera HTTP.