  • 1. Data: 2015-09-22 20:21:02
    Temat: wtórnik prawa jazdy
    Od: rasta <n...@b...co.uk>

    Hej Gwardia,

    Skradziono mi dzis dokumenty w autobusie w Krakowie :( Pytanie do was:
    Czy moge uzyskac wtórnik PJ w innm miescie niz miasto zameldowania? Z
    dowodem nie ma najmniejszego problemu , jak to jest z PJ wie ktoś ? (
    Swoja droga to trzeba mies szczescie zeby wracajac od mechanika
    autobusem zeby skubneli PJ i dowód ) Dzieki Bogu i Partii dow
    rejestracyjny moto zostawiłem u mechanika

    Nice