  • 1. Data: 2015-09-20 17:46:59
    Temat: Apriliarx 50
    Od: Piotrapka <piotr172@_NOSPAM_interia.pl>

    Siemka. Jestem posiadaczem apki i mam dosyć łatwy problem. Nie znam się na
    tym za bardzo dlatego pytam tutaj: Czy aprilia rx 50 to supermoto czy
    enduro?? Czy może jeszcze coś innego? :3 Z góry dziękuję! :)

  • 2. Data: 2015-09-20 18:47:01
    Temat: Re: Apriliarx 50
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2015-09-20 17:46, Piotrapka pisze:
> [...]
    > na tym za bardzo dlatego pytam tutaj: Czy aprilia rx 50 to supermoto czy
    > enduro?? Czy może jeszcze coś innego? :3 Z góry dziękuję! :)

    A mamy też się pytasz czy w galotach masz fajfusa czy cytrynę?

  • 3. Data: 2015-09-22 14:30:53
    Od: Piotrapka <piotr172@_NOSPAM_interia.pl>

    Nie, ale zadałem normalne pytanie także oczekuję normalnej odpowiedzi ;)

  • 4. Data: 2015-09-22 16:45:26
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 20 - 09 - 2015 (niedziela) o godzinie 17:46, Piotrapka napisał(a):

    > Czy aprilia rx 50 to supermoto czy enduro?? Czy może jeszcze coś innego?

    Jak założysz duże koła i terenowe opony, to będziesz miał enduro. Jak
    założysz mniejsze koła i szosowe opony, to będziesz miał supermoto. I tyle.
    Poczytaj sobie:

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Supermoto

    --
    Yorick
    MG Nevada 750

  • 5. Data: 2015-09-24 22:10:11
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    > A mamy też się pytasz czy w galotach masz fajfusa czy cytrynę?
    debil

  • 6. Data: 2015-09-25 10:26:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-24 o 22:10, qba12123 pisze:

    > debil

    Nie musiałeś się przedstawiać. To i tak nie było tajemnicą
    dla tych którzy widzieli twoje posty.

    > --

    Niewłaściwy delimiter tylko potwierdza to kim jesteś.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-09-25 19:56:49
    Od: qba12123 <wolak.jakub1@_NOSPAM_gmail.com>

    > Nie musiałeś się przedstawiać. To i tak nie było tajemnicą
    > dla tych ktĂłrzy widzieli twoje posty.

    > Niewłaściwy delimiter tylko potwierdza to kim jesteś.

    > Pozdrawiam
    To było skierowane do Ciebie i chodziło mi o to że jeżeli nie chcesz pomóc
    w pytaniu pt." Apriliarx 50" to po co udzielasz się na tym poście jak i na
    całym forum..Twoja wcześniejsza odpowiedź świadczy o tym że po prostu nie
    znałeś odpowiedzi na to pytanie.

  • 8. Data: 2015-09-26 10:47:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-25 o 19:56, qba12123 pisze:

> [...]
    > jak i na całym forum..Twoja wcześniejsza odpowiedź świadczy o tym że po
    > prostu nie znałeś odpowiedzi na to pytanie.

    Bo po to jest grupa dyskusyjna żeby dyskutować a nie tylko
    odpowiadać na pytania.
    Jeden idiota przypiął dziadowskie forum pod usenet a inni
    idioci tego nie zauważają i strzelają fochy jak ty.
    Zmień podejście lub poszukaj porządnego forum bo na grupach
    już się ośmieszyłeś.

    > --

    A delimiter dalej nie właściwy. Czyli pokazujesz jak bardzo
    masz nas w dupie a jednocześnie oczekujesz od nas pomocy.
    Oczekuj dalej. ;-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-09-28 16:44:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > A delimiter dalej nie właściwy.

    Jak kogos jebiesz to sprawdz najpierw swoja ortografie...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2015-09-28 17:24:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-28 o 16:44, Grzybol pisze:

    > Jak kogos jebiesz to sprawdz najpierw swoja ortografie...

    A nie lepiej dać zabłysnąć idiotom takim jak ty ?