  • 1. Data: 2013-09-09 12:49:18
    Temat: wyjazd upamiętniający Malinę ! [*]
    Od: jaroo95 <j.opoka95@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam . myślę ,że większość motocyklistów pamięta o wypadku Mateusza
    "Maliny" Łukaszek.
    24-tego chcę zorganizować wyjazd upamiętniający Naszego Brata na miejsce
    wypadku w Czarnorzekach.
    Widziałem już ,że jest jedna akcja zorganizowana z paleniem gumy ,ale
    myślę że znajdzie się dużo chętnych osób na ten wyjazd.
    Nie ważne czy to jest 50cc czy 1000cc bo jednak łączy Nas jedna Wspólna
    pasja i przede wszystkim 2 kółka .
    w tym celu utworzyłem otwartą grupę "Wyjazd 24.09.2013!". Wszystkie
    chętne osoby proszę o dołączenie do grupy na Facebook'u !
    Proszę o udostępnianie tego bo liczy się jak największa liczba osób !.

    LwG