    From: "Bartek" <N...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.gorny-slask
    Subject: wymiana szyby - gliwice / zabrze - ktos cos poleci?
    Date: Sun, 14 Feb 2010 23:51:23 +0100

    witam,

    trzeba wreszcie zabrac sie za przednia szybe w moim golfie.

    raz że ma jakies odpryski, a 2, przy ostatnich mrozach pękła mi delikatnie w
    jednym miejscu. [dlaczego nie wiem, bo okrzewania tak bardzo wydajnego
    niemam], ale
    byc może coś wpadło pod nieco starawą uszczelkę i dlatego...
    tak czy inaczej mam przegląd i musze to zrobić. zależy mi na niskiej cenie,
    bo... zbyt wiele wydatków, ae nie chce pojechać po jakości... ;-)

    robil ktos rozeznanie w firmach w okolicy gliwic/zabrza?
    i wie, gdzie jest tanio i dobrze?:)

    z googla umiem korzystac, ale o cenach przez internet sie nie dowiem, a o
    jakosci też niebardzo.

    znana mi jest firma next autoglas, ale kiedys nie mieli oni najnizszych cen,
    mimo że byli niby hurtownia... ale moze cos sie zmienilo, bo to dawno temu
    bylo.

    gdyby ktos cos pilnie doradzil, bede zobowiazany.
    gliwice, zabrze, bliska okolica.

    * - cross:
    pl.regionalne.gorny-slask,pl.misc.samochody

    fut: pl.misc.samochody

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)