  • 1. Data: 2015-04-03 18:59:10
    Temat: wypelnione kształty beziera
    Od: firr <p...@g...com>

    potrzebuje procedury ktora wyrysowalaby zamkniete
    i wypelnine ksztalty ograniczone bezierami

    same krzywe beziera rysuej sie bardzo prosto
    pewien problem wystepuje jednak chyba z szybkim wyliczeniem czy chocby oszacowaniem
    jej dlugosci,.
    (ciagle nie znam jakiegos sensownego sposobu)
    teraz potrzebuje sposobu na narysowanie takiego wypelnionego ksztaltu 9wydaje sie ze
    nie powinno to byc zbyt trudne, ale jak?)

  • 2. Data: 2015-04-04 07:54:18
    Temat: Re: wypelnione kształty beziera
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, April 3, 2015 at 6:59:12 PM UTC+2, firr wrote:
> [...]
    > teraz potrzebuje sposobu na narysowanie takiego wypelnionego ksztaltu 9wydaje sie
    ze nie powinno to byc zbyt trudne, ale jak?)

    Czy istniejące biblioteki nie robią tego wszystkiego wystarczająco
    szybko i dobrze?

  • 3. Data: 2015-04-04 12:40:34
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 07:54:18 UTC+2 użytkownik M.M. napisał:

    ze nie powinno to byc zbyt trudne, ale jak?)

    > Czy istniejące biblioteki nie robią tego wszystkiego wystarczająco
    > szybko i dobrze?

    nie wiem.. chyba nie mam sily sprawdzac..
    wole to zrobic samemu bo glebsze zrozuminie
    tematu daje m.in. wieksza elestycznosc

  • 4. Data: 2015-04-06 10:24:12
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 12:40:35 UTC+2 użytkownik firr napisał:

    sie ze nie powinno to byc zbyt trudne, ale jak?)

    > nie wiem.. chyba nie mam sily sprawdzac..
    > wole to zrobic samemu bo glebsze zrozuminie
    > tematu daje m.in. wieksza elestycznosc

    pozatym jest to ciekawe i nie jest trudne - przynajmniej nie jest dlugie,
    takie rzeczy sie potrafią mysle zmiescic w
    kilkuset linijkach

    gorzej mozę z ta biblioteką manewrów bo nie ma sie na czym wzorowac.. wymyslilem ze
    moze byc dobrze po prostu ustawiac docelowe predkosci, takie gesty wiec maja
    oprogramowac jedynie przejscia.. zobacze co z tego wyjdzie

  • 5. Data: 2015-04-07 13:05:11
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Friday, April 3, 2015 at 6:59:12 PM UTC+2, firr wrote:
    > potrzebuje procedury ktora wyrysowalaby zamkniete
    > i wypelnine ksztalty ograniczone bezierami

    Przyliżasz krzywe łamaną i wtedy wypełniasz wielokąty.

    w.

  • 6. Data: 2015-04-07 14:09:07
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Apr 2015 04:05:11 -0700 (PDT), Wojciech
    Muła<w...@g...com> wrote:
    > Przyliżasz krzywe łamaną i wtedy wypełniasz wielokąty.

    Liczysz indeks punktu i dalej z tw. o residuach. Dopiero potem na
    zbiory dyskretne. :-)

  • 7. Data: 2015-04-07 16:42:34
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 13:05:12 UTC+2 użytkownik Wojciech Muła napisał:

    > Przyliżasz krzywe łamaną i wtedy wypełniasz wielokąty.
    >
    > w.

    to jest raczej na pewno zly pomysl,
    1) przyblizenie jest niepotrzebne bo krzywa latwo narysowac bez przyblizen
    2) chyba niby mozna by probowac robic wahlarz
    trojkatow ale to nie bedzie dzialac dla niektorych ksztaltow, a dla tych co bedzie
    nie jest najbardziej wydajne (dużo tych zbednych
    podzialo wna cienkie trojkaty i niepotrzebne liczenia)

    lepsze byloby po prostu rejestrowanie brzegów
    i wypelnianie scanlines, tylko czasem problem ze pewnie pojawiac beda sie
    jednopikselowe
    odcinki ktore nie wiadomo czy zakwalifilowac jako lewy brzeg czy caly zamkniety
    odcinek

    - moze daloby sie to w sumie jakos 'zalatac'
    ale na razie jakos w tym nie grzebalem jeszcze

  • 8. Data: 2015-04-07 17:54:56
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Apr 2015 07:42:34 -0700 (PDT), firr
    > 1) przyblizenie jest niepotrzebne bo krzywa latwo narysowac bez
    przyblizen

    Jak pisałem - tw. Cauchego.

  • 9. Data: 2015-04-07 17:58:30
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 kwietnia 2015 17:54:56 UTC+2 użytkownik slawek napisał:
    > On Tue, 7 Apr 2015 07:42:34 -0700 (PDT), firr
    > przyblizen
    >
    > Jak pisałem - tw. Cauchego.

    Napisz mu które, twierdzeń Cauchego jest więcej
    niż aktywnych grup usenetowych;-)

    pzdr
    bartekltg

  • 10. Data: 2015-04-08 07:52:29
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Apr 2015 08:58:30 -0700 (PDT), bartekltg
    <b...@g...com> wrote:
    > Napisz mu które, twierdzeń Cauchego jest więcej

    Ale jedno jest bardziej.