  • 1. Data: 2018-03-22 06:34:33
    Temat: zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
    Od: muzyk <m...@g...com>

    jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    montowac do nowych samochodow

  • 2. Data: 2018-03-22 08:21:14
    Temat: Re: zabezpieczenie samochodu przed kradzieza ?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.03.2018 o 06:34, muzyk pisze:
    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    > w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    > montowac do nowych samochodow

    używając czegokolwiek co jest niestandardowe. najprościej, urządzenie
    które po kilku sekundach od ruszenia pojazdu odcina paliwo. Po co? żeby
    złodziej ruszy z myślą "udało się" i stanął na środku drogi/skrzyżowania.
    Tyle że to było fajne za czasów świetności golfa2. teraz podjada lawetą
    i są sekundy na powiadomienie na telefon komórkowy ze coś się dzieje. (
    o ile go nie zakłócą). Więc chyba najlepiej ubezpieczenie AC

    ToMasz

    ToMasz
    Zrób albo zleć, czujnik ruchu, czunik zbliżeniowy, zero sysreny i tylko
    powiadomienie na telefon, najpierw o próbie ingerencji, kradzieży a
    potem koordynaty gps.

  • 3. Data: 2018-03-22 11:56:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2018 o 06:34, muzyk pisze:
    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    > w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    > montowac do nowych samochodow

    Zakładając klasyczne odpalenie - samoróbka _zwierająca_ coś istotnego po
    kilkudziesięciu sekundach (cieżej wtedy to obejść na krótko).

    Tylko trzeba pamiętać i wozić zapasowe bezpieczniki na wypadek braku
    pamięci.

    Ale jak pisano - jak ci wezmą na lawetę to niewiele to pomoże a
    przypadkowi świadkowe jeszcze pomogą ładować;)

    Shrek

  • 4. Data: 2018-03-22 12:06:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 marca 2018 06:45:03 UTC+1 użytkownik muzyk napisał:
    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    > w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    > montowac do nowych samochodow

    Kupić Multiplę
    Ponoć nie kradną.

  • 5. Data: 2018-03-22 12:29:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** muzyk pisze tak:

    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza

    Kiedyś radiopowiadamianie się zakładało. Było bardzo skuteczne.
    Dwa razy powiadomiło że chłopcy majstrują przy aucie. Mogło być
    zrobione z dzwonka bezprzewodowego jeśli samochód stał blisko.

    Druga metoda to zabieranie do kieszeni złącza z połączeniami jakiejś
    wiązki. Rozcina się wiązke i lutuje złącze z połączeniami. To przy
    dłuższych postojach w obcym terenie.

    Ale teraz to nikt nawet nie chce ukraść. Chętnie koparke by ukradli ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 6. Data: 2018-03-22 17:23:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-22 o 06:34, muzyk pisze:

    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    > w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    > montowac do nowych samochodow

    Można montować niedźwiedzia do nowych samochodów.

  • 7. Data: 2018-03-23 18:21:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-03-22 o 12:06, Kris pisze:
    > Kupić Multiplę
    > Ponoć nie kradną.

    Ale potrzebny jest karnet na automyjnię, bo każdy przechodzień na jej
    widok spluwa ;)

  • 8. Data: 2018-03-23 18:46:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-03-22 o 06:34, muzyk pisze:
    > jak zabezpieczacie samochody przed kradzieza
    > w obecnym samochodzie mam bear locka, ale nie wiem czy da sie ja
    > montowac do nowych samochodow

    Najlepsze zabezpieczenie to brak auta :)

    Jeżeli jednak musisz jeździć to kupić auto mało chodliwe, wykupić AC.

    Jeżeli jednak zależy Ci na aucie chodliwym to trzeba mieć na uwadze, że
    pewnego, pięknego dnia może się wydarzyć, że trzeba będzie się z nim
    rozstać. Wtedy tylko AC.

    Nie ma zabezpieczeń pewnych i każde da się obejść. Im bardziej nietypowe
    i prymitywne zabezpieczenie tym trudniejsze do obejścia.

    Ja swego czasu zamontowałem patent w postaci przełącznika pod
    kierownicą. Przełącznik był tak usytuowany, że dość łatwo było go
    znaleźć (to było celowe). Tyle, że przełącznik ten wyłączał blokadę na
    pewien czas w obydwu położeniach, dając możliwość odpalenia i
    przejechania kilkudziesięciu metrów. Aby jego działanie było trwałe
    należało wykonać odpowiednią sekwencję przełączenia tego przełącznika,
    wciśnięcia pedału hamulca oraz klaksonu. Niestety szybko zrezygnowałem z
    tego rozwiązania, kiedy małżonka spanikowała na skrzyżowaniu i w panice
    zapomniała całą sekwencję :) Jednym z rozwiązań może być ukryty pod
    plastikami kontaktron. W to miejsce należy położyć mały magnes. Takie
    zabezpieczenie jest bardzo trudne do znalezienia i wyłączenia dla osoby,
    która nie wie o takim zabezpieczeniu.

    Wszelkie blokady nie mają sensu, bo tylko w razie próby kradzieży
    generują spore koszty.

    Kiedyś włamano mi się do auta i próbowano złamać blokadę kierownicy.
    Skończyło się na urwaniu mocowania kolumny kierownicy. Naprawa nie dość,
    że była dość kosztowna to jeszcze czasochłonna.

  • 9. Data: 2018-03-26 02:46:29
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-23 o 18:46, Uzytkownik pisze:

    > Wszelkie blokady nie mają sensu,

    Stoją cztery auta na parkingu, jedno ma blokadę mechaniczną, drugie,
    trzecie i czwarte nie ma. Złodziej podchodzi, świeci latarką do środka,
    widzi blokadę. Decyduje się brać za to auto z widoczną blokadą, czy za
    takie bez?
    Oczywiście, bierze się za to z blokadą, bo jest ambitny i lubi sobie
    podnosić poprzeczkę w życiu, a także podnieca go smak dodatkowego ryzyka
    związanego z dodatkowym czasem potrzebnym na szarpanie się z blokadą.

  • 10. Data: 2018-03-26 06:28:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 02:46, Poldek pisze:

> [...]
    > podnosić poprzeczkę w życiu, a także podnieca go smak dodatkowego
    > ryzyka związanego z dodatkowym czasem potrzebnym na szarpanie się z

    To nie jest kwestia podniety czy kręcą go blokady czy nie, ale zamówienia.

    > Stoją cztery auta na parkingu, jedno ma blokadę mechaniczną, drugie,
    > trzecie i czwarte nie ma.

    Z tego 3  piętnastoletnie Multiple bez blokady i jedno dwuletnie BMW z
    blokadą.

    Myślisz, że będzie się narażał kradnąc jeden z złomów, aby zarobić może
    kilka stów? Czy też podpierdoli BMW, które po rozebraniu na części da
    zarobić całej szajce kilkaset tysięcy?