  • 1. Data: 2010-09-25 19:02:34
    Temat: zależności htaccess i subdomeny z directadmin
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jakie są zależności pomiędzy
    subdomenami przez panel a htaccess

    wiem że są trzy elementy, niektóre się wykluczają ale w jaki sposób
    1. subdomena stworzona przez panel
    2. subdomena stworzona przez .htaccess
    3. wpis w strefie dns: *.domena.com A ipserwera
    4. włączony wildcard dla domeny

    które elementy mogą ze sobą współgrać
    czy mogę tworzyć subdomeny przez panel i htaccess zamiennie
    i mieć wildcard i wpis: *.domena.com A ipserwera

    bo coś ta czynność nie wychodzi mi do końca