  • 1. Data: 2010-09-23 07:44:07
    Temat: jak zrobić przekierowanie przez .htaccess
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    chciałem zrobić przekierowanie typu:
    http://subdomena.domena.pl
    na
    http://domena.pl/plik.php

    czy musi to być zrobione w subdomenie
    czy bezpośrednio w htaccess domeny

  • 2. Data: 2010-09-23 17:58:25
    Temat: Re: jak zrobić przekierowanie przez .htaccess
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 23 Sep 2010 09:44:07 +0200,
    zlotowinfo <u...@g...pl> screamed:

    Może i tak i tak.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 19:58:14 user up 12569 days, 7:53, 1 user, load average: 0.56, 0.18, 0.15 ]

    All computers run at the same speed... with the power off.

  • 3. Data: 2010-09-23 19:07:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^dupa.mojadomena.pl
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !/(.+) [NC]
    RewriteRule (.*) http://wp.pl [R=301,L]
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^dupa.mojadomena.pl
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !/(.+) [NC]
    RewriteRule (.*) http://wp.pl [R=301,L]

    zrobiłem i niestety nie działa

  • 4. Data: 2010-09-23 19:15:55
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    zrobiłem w .htaccess głównej domeny, bez tworzenia subdomeny

[...]

    niestety nie działa, nie otwiera się nic

  • 5. Data: 2010-09-24 13:38:03
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-09-23 21:15, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > RewriteCond %{REQUEST_URI} !/(.+) [NC]
    > RewriteRule (.*) http://wp.pl [R=301,L]
    >

    > niestety nie działa, nie otwiera się nic

    Pytanie czy masz włączonego wildcarda dla domeny. Często gęsto jest tak,
    że ustawienia serwera ograniczają cię do [www.]domena i nic Ci nie da
    htaccess. Upewnij się u admina... a co do rozwiązania, ja wolę mieć
    kontrolę nad wszystkim co możliwe w PHP i htaccess u mnie to dwie
    linijki .. no może 3.

    pozdr,p. http://www.teleit.pl

  • 6. Data: 2010-09-25 08:57:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    już wszystko działa, tylko nie wiem czy są jakieś istotne różnice w
    subdomenach:
    między .htaccess a przez zakładanie z panela lub bezposrednio na serwerze

    1. dla mnie w działaniu
    2. dla robotów myszkujących po stronach
    3. dla użytkowników

    w tej chwili działający w pełni .htaccess to:

    RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^dupax.domena.com
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.wp.pl/$1 [R=302,L]

    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.dupax.domena.com
    RewriteRule ^(.*)$ http://www.wp.pl/$1 [R=302,L]

    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^dupay.domena.com$ [NC]
    RewriteRule ^(.*)$
    http://wiadomosci.onet.pl/raporty/raporty-specjalne.
    html$1 [R=302,L]

    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.dupay.domena.com$ [NC]
    RewriteRule ^(.*)$
    http://wiadomosci.onet.pl/raporty/raporty-specjalne.
    html$1 [R=302,L]

    Options +FollowSymlinks
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^d1.domena.com
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !d1/
    RewriteRule ^(.*)$ d1/$1 [L]

    Options +FollowSymlinks
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.d1.domena.com
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !d1/
    RewriteRule ^(.*)$ d1/$1 [L]

    Options +FollowSymlinks
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^d2.domena.com
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !d2/
    RewriteRule ^(.*)$ d2/$1 [L]

    Options +FollowSymlinks
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.d2.domena.com
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !d2/
    RewriteRule ^(.*)$ d2/$1 [L]

    Options +FollowSymlinks
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^d3.domena.com
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !d3/
    RewriteRule ^(.*)$ d3/$1 [L]

    Options +FollowSymlinks
    RewriteBase /
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.d3.domena.com
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !d3/
    RewriteRule ^(.*)$ d3/$1 [L]

  • 7. Data: 2010-10-07 14:21:49
    Od: "Marek" <b...@e...com>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > już wszystko działa, tylko nie wiem czy są jakieś istotne różnice w
    > subdomenach:
    > między .htaccess a przez zakładanie z panela lub bezposrednio na serwerze
    >
    > 1. dla mnie w działaniu

    Chyba żadnej nie ma.

    > 2. dla robotów myszkujących po stronach

    Jeśli chodzi o roboty "porządne" typu googlebot to strona staje się
    niewidoczna dla nich. Krótko mówiąc wypadasz z Googli itp przy takim
    rozwiązaniu jakie zastosowałeś. Dla robotów, które mają za zadanie węszyć po
    stronie w poszukiwaniu np. adresów email w celu rozsyłania spamu - sądzę, że
    ich programiści powinni przekierowania uwzględniać i kazać swoim robotom
    podążać za nimi.

    > 3. dla użytkowników

    Np. osoba, która wpisze subdomenę do adresu URL w przeglądarce zobaczy w tym
    miejscu po przekierowaniu zupełnie inny adres. Pomyśli sobie "hmmmm" albo i
    nie pomyśli. :-)

  • 8. Data: 2010-10-07 14:28:32
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 2010-10-07 16:21, Marek pisze:
    [...]Krótko mówiąc wypadasz z Googli itp przy takim
    > rozwiązaniu jakie zastosowałeś.[...]

    I bardzo dobrze, że tak zrobił :P Dzięki temu wyleci z Google-a, a
    konkurencja będzie miała łatwiej :-)

    --
    Peter