  • 1. Data: 2009-01-23 21:32:34
    Temat: zepsute gniazdo rj45 w laptopie
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Witam.

    Znajomemu zepsuł ktoś (nie znam szczegółów) gniazdko RJ45.
    Praktycznie jedynie styki z brzegu są ok, a te środkowe, cztery pourywane
    niestety.
    Czy takie gniazdka naprawiają/wymieniają w serwisach?
    Bo podejrzewam, że to zintegrowane z płytą jest. Chodzi o to - jak bardzo
    zintegrowane :)
    A jeśli naprawiają, to może ktoś z Was jest zorientowany ile taki serwis
    kosztuje?

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 2. Data: 2009-01-23 21:41:41
    Temat: Re: zepsute gniazdo rj45 w laptopie
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Czy takie gniazdka naprawiają/wymieniają w serwisach?

    mysle ze bez problemu :)

    > Bo podejrzewam, że to zintegrowane z płytą jest. Chodzi o to - jak bardzo
    > zintegrowane :)

    roznie, ale najczesciej nie az tak bardzo jak sie wydaje:)
    przelutowywuja nie takie rzeczy jak zwykle gniazdko

    > A jeśli naprawiają, to może ktoś z Was jest zorientowany ile taki serwis
    > kosztuje?

    nie pamietam dokladnie ale lutowanie w serisie IBM/Lenovo portu USB to byl
    koszt jakis 50-100 zl wykonany na poczekaniu:)

    jakis kabel USB wpiety do portu, lekko opoznil uderzenie notebooka o ziemie
    po upadku z biurka co niestety negatywnie wplynelo na jego integralnosc z
    plyta glowna w niektorych miejscach :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2009-01-24 11:02:52
    Od: zzzz <p...@o...pl>

    ew zawsze można kupić kartę sieciową pod usb

  • 4. Data: 2009-01-24 12:50:07
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Kerry wrote:
> [...]
    > bardzo zintegrowane :)
    > A jeśli naprawiają, to może ktoś z Was jest zorientowany ile taki serwis

    Kluczem jest np. podanie modelu laptopa... Pytasz na zasadzie:
    "nie działa mi lampka w samochodzie, jak ją wymienić?".

    Serwis może wziąć ze 200zł, ale proszę podaj nazwę laptopa to moża
    zobaczyć jak płyta główna wygląda, może proste do przelutowania dla
    magika nawet w punkcie serwisowym GSM. Z jakiego miasta jesteś?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2009-01-24 13:33:49
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl napisał(a):

> [...]
    [...]

> [...]
    > zobaczyć jak płyta główna wygląda, może proste do przelutowania dla
    > magika nawet w punkcie serwisowym GSM. Z jakiego miasta jesteś?

    HP Compaq 6910, Wrocław.

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 6. Data: 2009-01-24 14:00:49
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Kerry wrote:

    > [...]
    >
    > HP Compaq 6910, Wrocław.

    Zadzwoń do A&D na Długosza (budynek Inter-Es) http://www.aid-serwis.com.pl/

    Dwa swoje laptopy tam robiłem, zawoziłem też laptopy
    znajomych z uwalonymi płytami, zalanymi, zasikanymi przez kota,
    etc. Laptop czasem leży tydzień w serwisie, ale zawsze
    dostałem go w dobrym stanie, bez dodatkowych rys, czy innych
    niespodzianek.

    Zapytaj wprost, ile kosztuje przelutowanie gniazda pamięci,
    ale sądzę, że mogą policzyć 100-150zł (jak nie masz dobrej
    stacji lutowniczej, odsysacza i trochę wiedzy o lutowaniu,
    to sam się do tego nie bierz...). Jak znasz uszkodzenie i wiesz,
    co jest do roboty, usługi w serwisie są najczęściej tańsze
    (dla sprawnego serwisanta powinno to zająć kilka dziesiąt minut,
    bo najczęściej trzeba zdemontować całą płytę główną).

  • 7. Data: 2009-01-24 15:32:36
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    [...]

    > Zadzwoń do A&D na Długosza (budynek Inter-Es)
    > http://www.aid-serwis.com.pl/
    [...]

    Dzięki za namiary :) Przekażę dalej.

    --