  • 1. Data: 2010-01-15 10:16:26
    Temat: zestaw bezprzewodowy - problem
    Od: jureko <j...@g...com>

    witam,
    korzystam z myszki/klawiatury bezprzewodowej od jakiegoś czasu mam z
    nią problem - pomimo że miga dioda sygnalizująca przysłanie danych (na
    odbiorniku) to kursor się czasem zawiesza a klawiatura nie reaguje na
    wpisywanie danych. Czasem pomaga przełożenie klawiatury z szuflady na
    blat. Co to może być? Klawiatura felerna? Sterownik jakiś lichy?
    --
    jureko

  • 2. Data: 2010-01-15 11:55:11
    Temat: Re: zestaw bezprzewodowy - problem
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-15 11:16, jureko pisze:
> [...]
    > wpisywanie danych. Czasem pomaga przełożenie klawiatury z szuflady na
    > blat. Co to może być? Klawiatura felerna? Sterownik jakiś lichy?

    Słabe baterie?

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-01-15 13:52:11
    Od: jureko <j...@g...com>

    On 15 Sty, 12:55, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Słabe baterie?
    nie nie, wskaźnik że słabe ie świeci, zresztą też je wymieniałem.
    Spróbuję inny sterownik jeszcze.
    --
    jureko