  • 1. Data: 2011-06-11 20:08:17
    Temat: zgrzytanie/skrzypienie w McPhersonie
    Od: McRella <y...@o...pl>

    pacjentka to Citroen Xsara Break 2.0 HDi
    Skrzypi od środka, w czasie jazdy ale raczej nie na wybojach, jak
    podniosłem maskę i naciskam w dół to słychać już raczej zgrzytanie w
    miarę kołysania i wyczuwam drgania na kolumnie z tej jednej strony. Ques
    que se?

  • 2. Data: 2011-06-11 20:11:27
    Temat: Re: zgrzytanie/skrzypienie w McPhersonie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-11 20:08, McRella pisze:
> [...]
    > podniosłem maskę i naciskam w dół to słychać już raczej zgrzytanie w
    > miarę kołysania i wyczuwam drgania na kolumnie z tej jednej strony. Ques

    de la merde

  • 3. Data: 2011-06-11 20:13:24
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    wyrobione lozysko w poduszce amorka.
    ale czemu skrzypi to nie wiem. pukac moze nieco.

  • 4. Data: 2011-06-11 20:17:21
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-11 20:13, Michał Gut pisze:
    > wyrobione lozysko w poduszce amorka.
    > ale czemu skrzypi to nie wiem. pukac moze nieco.

    moim skromnym zdaniem pukają wybite lub z dziurawymi gumami sworznie
    wahaczy, skrzypi bo zatarte, taki odgłos "sprężynowy" :)

  • 5. Data: 2011-06-11 20:22:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-11 20:17, McRella pisze:

    > moim skromnym zdaniem pukają wybite lub z dziurawymi gumami sworznie
    > wahaczy, skrzypi bo zatarte, taki odgłos "sprężynowy" :)

    "Po co pytasz, jak wiesz?" ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-06-11 20:29:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Użytkownik "McRella" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > moim skromnym zdaniem pukają wybite lub z dziurawymi gumami sworznie
    > wahaczy, skrzypi bo zatarte, taki odgłos "sprężynowy" :)

    poduchy tez moga - i to w upierdliwy sposob bo prawie nigdy w tych samych
    warunkach.
    jak ci sie rusza gora amorka ro nie ma sily to musi byc lozysko. ale
    skrzypienie mi nie pasuje - moze sprezyna tak kwekoli bo rusza sie
    amortyzator a z nim kołnierz sprezyny?

  • 7. Data: 2011-06-11 20:31:36
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-11 20:29, Michał Gut pisze:

> [...]
    > jak ci sie rusza gora amorka ro nie ma sily to musi byc lozysko. ale
    > skrzypienie mi nie pasuje - moze sprezyna tak kwekoli bo rusza sie

    trzeba się temu przyjrzeć, tak tylko spytałem, dzięki za odpowiedź :)

  • 8. Data: 2011-06-11 20:31:41
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > moim skromnym zdaniem pukają wybite lub z dziurawymi gumami sworznie
    > wahaczy, skrzypi bo zatarte, taki odgłos "sprężynowy" :)

    tez jestem tego zdania, najlepiej polac woda i sprawdzic w trasie czy sie
    uciszylo.

    sz.

  • 9. Data: 2011-06-11 20:32:54
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-11 20:31, szufla pisze:

    > tez jestem tego zdania, najlepiej polac woda i sprawdzic w trasie czy sie
    > uciszylo.
    >
    > sz.

    wiesz jak popadało to się uciszyło, jak jest cieplej to wraca

  • 10. Data: 2011-06-11 20:33:40
    Od: McRella <y...@o...pl>

    > "Po co pytasz, jak wiesz?" ;)

    wiem jak pukają wybite sworznie, a pisałem o tym bo ktoś to poruszył