  • 1. Data: 2009-05-12 09:33:10
    Temat: zmiana daty fotek
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich! W niedzielę robiłem zdjęcia na komunii siostrzenicy i po
    wymianie akumulatorków na nowe zresetował mi się czas, a ja ustawiłem go zamiast
    na 10.05 to 09.05... W ten sposób fotki robione później mam opisane jako
    robione wcześniej o 1 dobę. Jak programowo zmienić zapisaną w pliku datę z 9 na
    10 maja?

  • 2. Data: 2009-05-12 09:38:41
    Temat: Re: zmiana daty fotek
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Max napisał(a):

    > Jak programowo zmienić zapisaną w pliku datę z 9 na 10 maja?

    Użyć google. Zapytać o "format exif", "edytowanie exif", "exif zmiana
    daty" etc.

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 3. Data: 2009-05-12 10:01:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    1000 programów jest do tego. Polecam ten:
    http://www.sentex.net/~mwandel/jhead/

    MJ

  • 4. Data: 2009-05-12 15:05:22
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    > 1000 programów jest do tego. Polecam ten:
    > http://www.sentex.net/~mwandel/jhead/
    >
    >  MJ

    Hmmm... wielkie dzięki! Dla tych którzy niedokładnie czytali uściślę pytanie:
    Jak zmienić hurtowo nr doby bez zmiany godziny, roku, mi i sekund ?
    Jak zapisać taki string dla jhead ? Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-12 15:12:21
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Hmmm... wielkie dzięki! Dla tych którzy niedokładnie czytali uściślę pytanie:
    > Jak zmienić hurtowo nr doby bez zmiany godziny, roku, mi i sekund ?
    > Jak zapisać taki string dla jhead ? Pozdrawiam

    Kiedys cos takiego robilem w ACDSee Pro (Batch Adjust Time Stamp).

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 6. Data: 2009-05-12 17:55:36
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Max" <m...@o...pl> writes:

    > Hmmm... wielkie dzięki! Dla tych którzy niedokładnie czytali uściślę pytanie:
    > Jak zmienić hurtowo nr doby bez zmiany godziny, roku, mi i sekund ?
    > Jak zapisać taki string dla jhead ? Pozdrawiam

    Tam wszystko napisane (wiem, po angielsku...)

    jhead -ta+24 *.jpg
    (czyli dodaj 24 godziny)

    albo
    jhead -da2009:05:10-2009:05:09 *.jpg