  • 1. Data: 2020-04-07 00:43:15
    Temat: zmienić opony czy nie zmieniać
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Czy wolno zmienić opony na letnie?

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/abj

  • 2. Data: 2020-04-07 09:07:33
    Temat: Re: zmienić opony czy nie zmieniać
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 07.04.2020 00:43, kk wrote:
    > Czy wolno zmienić opony na letnie?
    >
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/abj

    "Trudno bowiem argumentować, że - w obliczu ogólnokrajowej "izolacji"
    wymiana opon w samochodzie jest czynnością niezbędną do życia
    codziennego." IMHO jak najbardziej jest - chodzi o bezpieczeństwo.

    Akurat wczoraj zmieniłem koła pod blokiem. Gdyby kulsony zaczęły się
    czepiać, właśnie to im powiedziałbym. Niedaleko jest zakład
    wulkanizacyjny i widzę, że nadal ma klientów, którym zmieniają opony.

    IMHO dziennikarze szukają dziury w całym, bo z czegoś wierszówkę trzeba
    mieć.

  • 3. Data: 2020-04-07 09:25:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 09:07, Uncle Pete pisze:

    > Akurat wczoraj zmieniłem koła pod blokiem. Gdyby kulsony zaczęły się
    > czepiać, właśnie to im powiedziałbym.

    A kulson by ci powiedział, że 54kw i bierzesz od niego albo od sanepisu
    bez żadnego trybu.

    > IMHO dziennikarze szukają dziury w całym, bo z czegoś wierszówkę trzeba
    > mieć.

    Z myjniami też sobie wymyślili i inscenizację ustawili?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-04-07 09:26:57
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-07 o 09:07 +0200, Uncle Pete napisał:
    > "Trudno bowiem argumentować, że - w obliczu ogólnokrajowej "izolacji"
    > wymiana opon w samochodzie jest czynnością niezbędną do życia
    > codziennego." IMHO jak najbardziej jest - chodzi o bezpieczeństwo.

    W sensie jeździłeś na łysych tak długo, że te dwa-trzy tygodnie
    różnicy ma jakiekolwiek znaczenie? No to chyba bezpieczeństwo jednak
    nie jest u ciebie na pierwszym miejscu.

    Mateusz

  • 5. Data: 2020-04-07 09:49:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 07.04.2020 09:26, Mateusz Viste wrote:

    > W sensie jeździłeś na łysych tak długo, że te dwa-trzy tygodnie
    > różnicy ma jakiekolwiek znaczenie? No to chyba bezpieczeństwo jednak
    > nie jest u ciebie na pierwszym miejscu.

    Chciałbym zobaczyć Twój koszyk w spożywczym ;)

    Jeździłem na zimówkach, może we Francji słyszeliście o czymś takim. Nikt
    nie powiedział, że to potrwa 2-3 tygodnie, a zimówki w pewnych warunkach
    pozasezonowych potrafią niemile zaskoczyć. Ponadto bez przesady,
    przecież to nie pójście na dyskotekę... I usługę da się wykonać w sposób
    bezpieczny. Ponadto mam nadzieję, że nie twierdzisz, że wymieniając koła
    na pustym podwórku naraziłem się lub kogoś naraziłem.

  • 6. Data: 2020-04-07 09:51:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 07.04.2020 09:25, Shrek wrote:

    > A kulson by ci powiedział, że 54kw i bierzesz od niego albo od sanepisu
    > bez żadnego trybu.

    > Z myjniami też sobie wymyślili i inscenizację ustawili?

    I dużo osób zakablowali do sanepidu?

  • 7. Data: 2020-04-07 09:58:29
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-04-07 o 09:49, Uncle Pete pisze:

    > Chciałbym zobaczyć Twój koszyk w spożywczym ;)

    ja wyjechałem z koszykiem pełnym piwa.
    jest to niezbędne dla mnie do zachowania psychicznego spokoju i
    obniżenia ciśnienia czyli zachowania zdrowia
    ;)

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2020-04-07 10:09:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A kulson by ci powiedział, że 54kw i bierzesz od niego albo od sanepisu
    > bez żadnego trybu.

    Ponadto ZTCW kara administracyjna jest nakładana tylko za naruszenie
    kwarantanny, a na niej nie jestem i do objętego kwarantanną się nie
    pcham. Więc nie dajmy się zwariować.

  • 9. Data: 2020-04-07 10:11:03
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 07.04.2020 09:58, Irokez wrote:

    > ja wyjechałem z koszykiem pełnym piwa.
    > jest to niezbędne dla mnie do zachowania psychicznego spokoju i
    > obniżenia ciśnienia czyli zachowania zdrowia
    > ;)

    A kulson na to: "Piwo nie obniża ciśnienia!" ))))

  • 10. Data: 2020-04-07 10:40:16
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 07.04.2020 10:09, Uncle Pete wrote:

    > Ponadto ZTCW kara administracyjna jest nakładana tylko za naruszenie
    > kwarantanny, a na niej nie jestem i do objętego kwarantanną się nie
    > pcham. Więc nie dajmy się zwariować.

    Doczytałem - nie mam racji. Jakby ktoś potrzebował, tu jest to w sposób
    zrozumiały opisane przez prawnika:
    https://www.dogmatykarnisty.pl/2020/04/nowe-zakazy-w
    -zwiazku-z-koronawirusem/