  • 1. Data: 2010-09-11 16:55:41
    Temat: zmniejszanie się obrazka na stronie
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    witam!
    czy Ktoś tu może spotkał się z czymś takim, jest sobie obrazek na stronie z
    forum phpbb3
    http://hidusb.pl/phpBB-3.0.5-pl/phpBB3/
    chodzi o ten z reklamą, dlaczego jak otwieram tą stronę w oknie które nie
    jest na całym ekranie, wiecie poprostu okno na ekranie, to obrazek mi się
    zmniejsza...
    gdy otwieram stronę w oknie zajmującym cały ekran, obrazek się nie
    zmniejsza...

    co jest grane? Ktoś pomoże?

  • 2. Data: 2010-09-11 16:57:00
    Temat: Re: zmniejszanie się obrazka na stronie
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    sprawdzałem FF i IE to samo, czyli wina nie leży po stronie przeglądarki...