  • 1. Data: 2012-01-05 14:30:00
    Temat: zuzyte opony - ile placą zakładom wymiany
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    zapytam z ciekawości - ile placa zakladom samochodowym i wymiany opon za
    zuzyte opony - moze ktos ma jakies doswiadczenia ?

    dzieki
    tr

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-01-05 14:33:16
    Temat: Re: zuzyte opony - ile placą zakładom wymiany
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, rt <x...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > zapytam z ciekawości - ile placa zakladom samochodowym i wymiany opon za
    > zuzyte opony - moze ktos ma jakies doswiadczenia ?

    Nie chcialbys przeplacic? ;-))

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-05 17:31:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rt" napisał w wiadomości
    >zapytam z ciekawości - ile placa zakladom samochodowym i wymiany opon
    >za
    >zuzyte opony - moze ktos ma jakies doswiadczenia ?

    Laskawie odbieraja za darmo ?

    Tak mi jakos wychodzi
    http://www.recykl.pl/oferta.php?lang=pl&id_strony=25
    http://www.utylizacjaopon.pl/Default.aspx?PageId=142

    Cementownie byc moze placa.

    J.

  • 4. Data: 2012-01-05 18:27:06
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 5 Sty, 14:30, "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Witam
    >
    > zapytam z ciekawości - ile placa zakladom samochodowym i wymiany opon za
    > zuzyte opony - moze ktos ma jakies doswiadczenia ?

    równe zero

  • 5. Data: 2012-01-05 23:11:10
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > zapytam z ciekawości - ile placa zakladom samochodowym i wymiany opon za
    > zuzyte opony - moze ktos ma jakies doswiadczenia ?
    > dzieki

    jak znajomy uzbiera wiecej to za darmo, jak ma do odebrania tylko troche
    (porzadki przed sezonowymi zmianami) to musi zaplacic\poczekac na okazje

    ale to malutkie miasteczko i sie musza specjalnie fatygowac, moze w metropoliach
    inaczej bedzie z okazji konkurencji

  • 6. Data: 2012-01-06 10:15:22
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam serdecznie.

    > zapytam z ciekawości - ile placa zakladom samochodowym i wymiany opon za
    > zuzyte opony - moze ktos ma jakies doswiadczenia ?
    Mojemu ojcu, w Białymstoku płacą całe nic.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 7. Data: 2012-01-06 11:53:46
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-06 10:15, a...@W...gazeta.pl pisze:
    > Witam serdecznie.

    > Mojemu ojcu, w Białymstoku płacą całe nic.
    > Pozdrawiam.
    >
    > Sebastian
    > http://speedyelise.fora.pl

    Jakby miał zakład bliżej lotniska i otwarty w niedzielę to by za te
    zużyte opony dobre pieniądze brał, zawłaszcza za takie pasujące do BMW ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis