  • 1. Data: 2009-08-12 08:01:23
    Temat: 0.01 grosz za 1000 kB ? ktry operator ma taką stawkę?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    0.01 grosz za 1000 kB, ktory operator ma taką stawkę?

    pytanie dotyczy aukcji iphona z allegro, sprzedawca tak właśnie reklamuje

    http://tnij.org/ipon

    i z nawigacją rozumie ze ma na mysli IGO bo innej chyba nie ma jeszcze z
    dobrym pokryciem naszego kraju?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-12 08:19:59
    Od: MM <p...@r...maksymilian.com>

    Amir pisze:

> [...]
    > http://tnij.org/ipon
    > i z nawigacją rozumie ze ma na mysli IGO bo innej chyba nie ma jeszcze z

    - Internet to Play na kartę.
    - Nie ma żadnej mapy z pokryciem 100%.
    Ale stawiam na Naviexperta bo jak by to był tomtom lub iGo to by się tym
    chwalił.
    - troszkę za kolorowe to ogłoszenie i dał bym sobie spokój.

    Max

  • 3. Data: 2009-08-12 08:24:41
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Amir pisze:

    > 0.01 grosz za 1000 kB, ktory operator ma taką stawkę?

    Play internet na kartę?
    50zł = 4GB + 1 GB gratis

    > i z nawigacją rozumie ze ma na mysli IGO bo innej chyba nie ma jeszcze z
    > dobrym pokryciem naszego kraju?

    Garmin już jest chyba, chyba..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2009-08-12 08:38:46
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Amir pisze:

> [...]

    Play internet na kartę?
    50zł = 4GB + 1 GB gratis

    > i z nawigacją rozumie ze ma na mysli IGO bo innej chyba nie ma jeszcze z

    tomtom?

  • 5. Data: 2009-08-12 16:17:41
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Play internet na kartę?
    > 50zł = 4GB + 1 GB gratis

    To nadal stukrotnie więcej, niż owa "wspaniała" oferta z (za przeproszeniem)
    Allegro.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-08-12 17:01:50
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    JoteR pisze:

    > To nadal stukrotnie więcej, niż owa "wspaniała" oferta z (za
    > przeproszeniem) Allegro.

    A widzisz, dopiero teraz ujrzałem to co Ty, po prostu pierdyknęły mu się
    jednostki, 0.01 zł już pasuje.

  • 7. Data: 2009-08-12 18:57:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 12.08.09 10:01, Amir pisze:

    > i z nawigacją rozumie ze ma na mysli IGO bo innej chyba nie ma jeszcze z
    > dobrym pokryciem naszego kraju?

    IGO to tylko program, a pokrycie zależy od dostawcy map.

    Poza tym na iPhona jest jeszcze Navigon i Sygic.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-08-13 06:59:23
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 12 Sie, 10:01, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://tnij.org/ipon
    >
    > i z nawigacją rozumie ze ma na mysli IGO bo innej chyba nie ma jeszcze z

    zadna mapa nie ma 100% pokrycia naszego kraju, a jezdzać codziennie po
    naszym kraju z roznymi nawigacjami moge nawet stwierdzic że zadna nie
    ma też porządnych 90%.

  • 9. Data: 2009-08-13 07:23:36
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 23:59:23 -0700 (PDT), BearBag napisał(a):

    > zadna mapa nie ma 100% pokrycia naszego kraju, a jezdzać codziennie po
    > naszym kraju z roznymi nawigacjami moge nawet stwierdzic że zadna nie
    > ma też porządnych 90%.

    Ech te nawigacje ;)
    Ja używam zestawu trekbuddy + zeskanowane i skalibrowane potrzebne mapy
    rastrowe. Wprawdzie jest trochę zabawy z przygotowaniem trasy, ale jak w
    krzaczory wyjadę, to mam 100% pokrycia w szczegółowości jakiej potrzebuję.
    Tyle, że ja na rowerze, więc siłą rzeczy mam inne wymagania niż
    autokierownicy.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki

  • 10. Data: 2009-08-13 19:32:21

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >zadna mapa nie ma 100% pokrycia naszego kraju, a jezdzać codziennie po
    >naszym kraju z roznymi nawigacjami moge nawet stwierdzic że zadna nie
    >ma też porządnych 90%.

    Jak się szoferem TIRa to pokrycie miast jest śladowe.
    Mapy prowadzą w miejsca nieprzejezdne taką "furą".