  • 1. Data: 2009-08-12 12:51:35
    Temat: przeniesienie kontaktów z WM6.1 do Androida, jak ?
    Od: "razor " <r...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    Mam następujący problem, chcę przenieść kontakty z WindowsMobile6.1 (LG KS20)
    do Androida 1.5.
    Ponoć trzeba użyć ActiveSynca i zsynchronizować kontakty do Outlooka - tylko
    że nie mam Outlooka.
    Ponoć można je przenieść do Windows Live Contacts (używając Windows Live
    Messenger / MSN Messenger?) - a potem jakoś przenieść do androida.

    Ktoś próbował tego sposobu??

    pozdr,
    razor

  • 2. Data: 2009-08-12 14:16:26
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    razor wrote:
    > Mam następujący problem, chcę przenieść kontakty z WindowsMobile6.1 (LG
    > KS20) do Androida 1.5.
    > Ponoć trzeba użyć ActiveSynca i zsynchronizować kontakty do Outlooka -
    > tylko że nie mam Outlooka.

    Jest demo, ściągnij ze strony MSa. Wystarczy.
    To najlepsza metoda: WM->AS/WMDC->Outlook->Export do CSV, a potem ten
    plik wrzucić na stronei gmail.

    > Ponoć można je przenieść do Windows Live Contacts (używając Windows Live
    > Messenger / MSN Messenger?) - a potem jakoś przenieść do androida.

    Nie słyszałem o tej metodzie, ale pewnie chodzi o sych przez usługę
    sychronizacji, ale to jest w BETA i często kończy się wykasowaniem
    kontaktów z telefonem (synchronizacja z pustym koncie na serwerze).

    Jakub

  • 3. Data: 2009-08-12 21:05:20
    Od: "razor " <r...@N...gazeta.pl>

    połączenie LG KS20 (z WM6.1) przez bluetooth graniczy chyba z cudem.
    przed 2h próbowałem go połączyć z notebookiem lub kompem stacjonarnym.
    transfer plików działa, stacjonarnemu da się nawet internet udostępnić (w
    przypadku notebooka ciężko jest to zrobić - co chwila komunikaty o tym że
    urządzenie jest już używane).
    ale połaczyć tak aby ActiveSync zadziałał - nie udało mi się (pomimo
    przypisywania różnych portów COM itp.)

    za to znalazłem prostszy sposób na synchronizację, bezpośrednio z
    WindowsMobile do konta google
    http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=wi
    nmo
    i działa, mam już swoje kontakty na androidzie.

  • 4. Data: 2009-08-13 07:46:58
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    "razor " <r...@N...gazeta.pl> Odpowiedz na

    > ale połaczyć tak aby ActiveSync zadziałał - nie udało mi się (pomimo
    > przypisywania różnych portów COM itp.)

    Miałem KS20. Bez problemu synchronizował mi sie z komputerem przez BT.
    I z vistą x64 i ze zwykłym XPkiem;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 5. Data: 2009-08-13 09:28:56
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 12 sie 2009 o 14:51 GMT, razor napisał(a):

> [...]
    > Ponoć można je przenieść do Windows Live Contacts (używając Windows Live
    > Messenger / MSN Messenger?) - a potem jakoś przenieść do androida.

    Google udostepnia dostep do swoich kontaktow po ActiveSync, jezeli swojego
    WM zsynchronizujesz z serverem googla, to potem OOTB bedziesz mial wszystko
    na androidzie

    Jam mam dwa telefony, jeden WM drugi Android, synchronizuja sie na bierzaco
    bardzo szybko...

    Pozdrawiam
    Brzezi