  • 1. Data: 2009-08-12 07:00:49
    Temat: orange zmiana regulaminu ?!
    Od: " K" <k...@g...pl>

    witam
    od miesiaca bylem molestowany o przedluzenie umowy (na warunkach gorszych niz
    mam), a teraz z rachunkiem przyszedl nowy regulamin (ktorego nie czytalem).
    czy to oznacza, ze mozna uciekac?

    orange dla firm, ktos cos wie?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-12 07:04:59
    Temat: Re: orange zmiana regulaminu ?!
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    K pisze:
> [...]
    > mam), a teraz z rachunkiem przyszedl nowy regulamin (ktorego nie czytalem).

    Po co podpisywałeś umowę jak chcesz teraz uciekać? Byłeś niepoczytalny?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-12 08:11:41
    Od: pete <d...@o...pl>

    Piotr M pisze:

    > Po co podpisywałeś umowę jak chcesz teraz uciekać? Byłeś niepoczytalny?

    umiesz czytac?
    pisze ze gorsze warunki mu zaproponowali
    nastepny medrzec Europy...

  • 4. Data: 2009-08-12 08:23:26
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    K pisze:

> [...]
    > mam), a teraz z rachunkiem przyszedl nowy regulamin (ktorego nie czytalem).

    Nie do końca.
    Regulamin wprowadza zmiany wymuszone przez odrębne akty prawne i w takim
    przypadku zgodnie z nową ustawą nie można bezkarnie zrywać umów.
    Co do oferty dla firm to była atrakcyjna od listopada 2008 do 20
    kwietnia 2009. Teraz też już bym nie podpisał nowych warunków bo pewne
    ograniczenia wprowadzają.
    Dokładnie chodzi mi o niewykorzystane minuty.

    Wyciąg z komunikatu biznesowego Orange wysłanego do KKB 22.04.2009

    "Kapitał Złotówek dla Firm - zmiana zasad funkcjonowania

    Przypominamy, że 21 kwietnia do cennika usług wprowadziliśmy zmiany
    dotyczące zasad funkcjonowania Kapitału Złotówek dla Firm. Dotychczas,
    niewykorzystane środki z poprzednich okresów rozliczeniowych były
    dostępne przez 6 okresów rozliczeniowych do wykorzystania jako pierwsze,
    przed środkami zawartymi w bieżącym abonamencie.

    Od 21 kwietnia niewykorzystane środki z poprzednich okresów
    rozliczeniowych są przenoszone również na 6 okresów rozliczeniowych,
    jednak można je wykorzystać dopiero po wykorzystaniu środków z bieżącego
    okresu rozliczeniowego.

    Wprowadzone zmiany dotyczą Klientów zawierających nowe umowy,
    podpisujących aneksy w ramach Propozycji dla Firm jak również
    migrujących do oferty Orange dla Firm."

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-08-12 08:38:51
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > czy to oznacza, ze mozna uciekac?

    Jeżeli operator zmienia regulamin na twoją niekożyść to IMHO można. W innym
    przypadku eee eee. Zmienić regulamin mieli wszyscy opowie, ale tylko Plus
    zrobił to zanim zaszły zmiany co do zrywania umów.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 6. Data: 2009-08-12 08:43:24
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    pete pisze:

    > umiesz czytac?
    > pisze ze gorsze warunki mu zaproponowali
    > nastepny medrzec Europy...

    Co? W regulaminie zaproponowali Ci gorsze warunki?

    A nawet gdyby (cokolwiek to miałoby znaczyć), to skąd o tym wiesz skoro
    nie przeczytałeś regulaminu?

  • 7. Data: 2009-08-12 08:45:40
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    pete pisze:

    > umiesz czytac?
    > pisze ze gorsze warunki mu zaproponowali
    > nastepny medrzec Europy...

    Co? W regulaminie zaproponowali mu gorsze warunki?

    A nawet gdyby (cokolwiek to miałoby znaczyć), to skąd o tym wie skoro

  • 8. Data: 2009-08-12 08:47:27
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    pete pisze:

> [...]

    Co? W regulaminie zaproponowali mu gorsze warunki?

    A nawet gdyby (cokolwiek to miałoby znaczyć), to skąd o tym wie skoro
    napisał że nie przeczytał tego regulaminu?

  • 9. Data: 2009-08-12 09:29:09
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 09:04:59 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Po co podpisywałeś umowę jak chcesz teraz uciekać? Byłeś niepoczytalny?

    Czy nigdy nie spotkałeś się z ukrytymi haczykami w umowach?
    Albo z przypadkami, że przedstawiciel operatora ukrywa przed klientem
    niekorzystne dla niego zapisy umowy?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-08-12 09:34:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 11:29:09 +0200, Chris napisał(a):

    > przedstawiciel operatora ukrywa przed klientem
    > niekorzystne dla niego zapisy umowy?

    W jaki sposób może je ukryć?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd