  • 1. Data: 2010-12-29 18:39:17
    Temat: 1.9 DDis - opinie?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Diesel Renault 1.9 DDis to silnik występujący m.in. w Grand Vitarze i SX4.
    Ogólnie mówi się, że zjadliwy, aczkolwiek te 129/120KM to niezbyt dużo.
    Część użytkowników też narzeka na DPF (do wycięcia ;-).
    A jak to wygląda po większych przebiegach? 100kkm? 200kkm?

    A jakie jest Wasze zdanie?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2010-12-29 19:03:15
    Temat: Re: 1.9 DDis - opinie?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam 'Adak' Kępiński

> [...]
    > dużo. Część użytkowników też narzeka na DPF (do wycięcia ;-). A jak to
    > wygląda po większych przebiegach? 100kkm? 200kkm?

    Ja nie mam zdania. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-12-29 21:21:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-29 18:39, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > A jak to wygląda po większych przebiegach? 100kkm? 200kkm?
    > A jakie jest Wasze zdanie?

    Lubi przeciekać uszczelniacz wału korbowego.
    Co 75tyś rozrząd, napinacze, koło pasowe, rolki prowadzące pasek
    osprzętu itd. - dość drogo.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 4. Data: 2010-12-29 22:33:19
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński wrote:
> [...]
    > niezbyt dużo. Część użytkowników też narzeka na DPF (do wycięcia ;-).
    > A jak to wygląda po większych przebiegach? 100kkm? 200kkm?

    Jeśli w SX4 to raczej jest silnik Fiata
    W Grand Vitarze wcześniej był 1,9 by Renault

  • 5. Data: 2010-12-29 23:21:29
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Je?li w SX4 to raczej jest silnik Fiata

    Nie mówisz o 2.0DDiS?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2010-12-30 09:53:32
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński wrote:

    > Nie mówisz o 2.0DDiS?

    Pogrzebałem i rzeczywiście chyba masz rację.