  • 1. Data: 2010-12-29 15:21:20
    Temat: Kierunkowskaz szybko mruga i coś piszczy...
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Pacjent to Laguna II

    Kilka dni temu na trasie zaczął mi szybciej mrugać kierunkowskaz -
    myślałem, że któraś z żarówek spalona ale te są OK- wszystkie świecą jak
    trzeba.
    Kiedy jednak włączyłem tylne światła przeciwmgielne - to te świecą
    znacznie słabiej niż powinny i coś piszczy w lewej tylnej lampie. Na tym
    mrozie nie chce mi się grzebać za bardzo dlatego za nim się za to wezmę
    to może ktoś mnie nakieruje co to może być.
    Przed trasą umyłem samochód, za nim ruszyłem było na + po kilku
    godzinach temp. spadła i było około -2, objaw zaczął się po krótkim postoju.
    Czy ktoś miał podobne objawy i podzieli się wiedzą?

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-12-29 15:30:51
    Temat: Re: Kierunkowskaz szybko mruga i coś piszczy...
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > temp. spadła i było około -2, objaw zaczął się po krótkim postoju.
    > Czy ktoś miał podobne objawy i podzieli się wiedzą?

    zmien zarowki !!!
    Laguny tak maja, zarowka niby swieci a w tym zlomie bedzie wariowala.

  • 3. Data: 2010-12-29 15:58:49
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 15:30, emes pisze:

    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > zmien zarowki !!!
    > Laguny tak maja, zarowka niby swieci a w tym zlomie bedzie wariowala.

    Które od kierunkowskazów, czy od przeciwmgielnych?
    I skąd to piszczenie?

    Ariusz

  • 4. Data: 2010-12-29 16:31:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-29 15:58, Ariusz pisze:

    > Które od kierunkowskazów, czy od przeciwmgielnych?
    > I skąd to piszczenie?

    Tanie są, wymień wszystkie. Przy okazji kup sobie Nigrin Kontakt Spray i
    spryskaj tym delikatnie złącza lampy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-12-29 16:38:19
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2010-12-29 15:30, emes pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    (...)

    > zmien zarowki !!!
    > Laguny tak maja, zarowka niby swieci a w tym zlomie bedzie wariowala.

    Jak to nic nie da, to zobacz czy z masą jest wszystko ok.
    To piszczenie to nie przypomina czasem gotującej się wody?

    Maksymilian Dutka

  • 6. Data: 2010-12-29 18:52:55
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    a masz hak?
    Sprawdź czy nie zalałeś styków gniazda.
    Pen piszczyk to może byś sygnalizacja podłączonej przyczepy. Miało tak np
    mondeo MK1. Gdy była podłączona elektryka przyczepy czyli więcej prądu szło
    na kierunek - piszczał piszczyk z tyłu - przypominający, że musisz brać
    większe łuki :-)
    Nie głupie :-)

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 101228-1, 2010-12-28
    Przetestowano na: 2010-12-29 18:52:56

  • 7. Data: 2010-12-30 09:42:26
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-29 18:52, Dawidus pisze:
> [...]
    > na kierunek - piszczał piszczyk z tyłu - przypominający, że musisz brać

    Hak mam, piszczenie po dzisiejszej nocy w garażu (wprawdzie nie
    ogrzewany) ustało, kierunkowskazy nadal szybko mrugają. Jak się ociepli
    albo któraś żarówka przestanie w ogóle świecić to się za to wezmę.

    Piszczenie faktycznie wyglądało jakby je generował jakiś brzęczyk a nie
    zwarcie ale co faktycznie piszczało nie wiem.

    Ariusz

  • 8. Data: 2010-12-30 17:45:33
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 30 Gru, 09:42, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Hak mam, piszczenie po dzisiejszej nocy w gara u (wprawdzie nie
    > ogrzewany) usta o, kierunkowskazy nadal szybko mrugaj . Jak si ociepli
    > albo kt ra ar wka przestanie w og le wieci to si za to wezm .
    >
    > Piszczenie faktycznie wygl da o jakby je generowa jaki brz czyk a nie
    > zwarcie ale co faktycznie piszcza o nie wiem.

    Moze durny wniosek wysnułem, ale napewno nie masz jakichś żarówki
    przepalonej ? co prawda jeżdżę toyotą ale jak u mnie się przepaliła
    żarówka od kierunku na tyle to też mi coś brzęczało i wszystkie
    migacze automatycznie szybciej mrugały. Taki znak ostrzegawczy i tyle.