  • 1. Data: 2010-10-29 11:56:39
    Temat: 1 kabel -problem
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    W domu mam wykonaną instalację TV pracującą na multiswitchu 5/16 Terra. Do
    jednego z pomieszczeń nieopatrznie doprowadziłem tylko 1 kabel, a
    potrzebowałbym 2 kable. Oba do podłączenia do tuneru TV-SAT. Nie ciągnąc
    dodatkowego kabla, gdyż na tą chwilę to jest wykluczone czy jest możliowść
    mimo wszystko przy zastosowaniu "jakiegoś" urządzenia otrzymania w tym
    pomieszczeniu 2 końcówek z sygnałem TV-SAT?
    W Dipolu polecili mi:
    http://www.dipol.com.pl/kablowy_transmiter_twinsende
    r_-_2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm

    A może jest coś mniej kosztownego?

    Pozdrawiam! Marcin

    5552 (20101021) __________

  • 2. Data: 2010-10-29 12:38:26
    Temat: Re: 1 kabel -problem
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A może jest coś mniej kosztownego?

    Raczej nie ma. Chyba że znajdziesz taki transmiter (lub
    podobny) gdzieś taniej

  • 3. Data: 2010-10-29 12:42:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-29 13:56, Marcin pisze:
> [...]
    > mimo wszystko przy zastosowaniu "jakiegoś" urządzenia otrzymania w tym
    > pomieszczeniu 2 końcówek z sygnałem TV-SAT?

    nie znam. kilka sztuk tego sprzedałem.
    jest jeszcze hollex, ale nie wiele tańszy.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-10-29 12:45:55
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Dziękuję zatem za odpowiedzi. Widze, że propozycja Dipolu to jedyne
    rozwiązanie mojego problemu.

    Pozdrawiam! Marcin

    5552 (20101021) __________

  • 5. Data: 2010-10-29 12:46:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    r_-_2_sygnalow_sat__tv_R85260.htm

    > nie znam. kilka sztuk tego sprzedałem.
    > jest jeszcze hollex, ale nie wiele tańszy.

    A ja się zastanawiam, jak najprościej dwoma kablami sprowadzić z dachu
    niezależne dwa sygnały z satelity + tv naziemna.
    Widziałem już konwertery z wejściem na antenę naziemną, ale musiałby
    wymienić wzmaczniacz sygnału naziemnej na kablowy (taki manewr nie bardzo mi
    się sprawdzał - inna sprawa że przy rozdzielniku na 6 wejść), a takie
    konwertety nie przeniosą prądu do wzmacniacza.

    A może jednak ktoś zna takie, które przeniosą, w wersji twin?

  • 6. Data: 2010-10-29 13:01:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-29 14:46, Cavallino pisze:
> [...]
    > a takie konwertety nie przeniosą prądu do wzmacniacza.
    >
    > A może jednak ktoś zna takie, które przeniosą, w wersji twin?

    nie bardzo rozumiem.
    antenę naziemną też masz na dachu?
    są sumatory tv sat z przejściem zasilania do anteny
    naziemnej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-10-29 13:10:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie bardzo rozumiem.
    > antenę naziemną też masz na dachu?

    Oczywiście.

    > są sumatory tv sat z przejściem zasilania do anteny
    > naziemnej.

    Sumatory to mam, ale wewnętrzne.

    A chciałbym zmienić układ sygnałów w kablach schodzących z dachu.
    Obecnie jest:
    1. kabel - naziemna
    2. kabel - sat

    A miałoby być:
    1. kabel naziemna+sat
    2. kabel naziemna+sat
    (bez zmiany kabli rzecz jasna).

    Więc musiałbym to posumować już na dachu.
    Nie chcę plątaniny kabli na dachu, dlatego potrzebowałbym konwertera twin z
    już wbudowanym sumatorem do tv naziemnej - tak by było bardziej elegancko
    (czytaj dwa kable pomiędzy konwerterem i sumatorem mniej).

  • 8. Data: 2010-10-29 14:21:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie bardzo rozumiem.

    http://www.dipol.com.pl/konwerter_satelitarny_quad_z
    _sumatorem_sygnalu_tv_inverto_0_2db_A98262.htm
    Chodzi o coś takiego, ale podające zasilanie na rtv i w wersji twin.

  • 9. Data: 2010-10-29 14:39:46
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 29 Oct 2010 13:56:39 +0200, "Marcin" <m...@p...fm>
    wrote:

> [...]
    >mimo wszystko przy zastosowaniu "jakiegoś" urządzenia otrzymania w tym
    >pomieszczeniu 2 końcówek z sygnałem TV-SAT?

    a moze konwerter unicable, ale tunery po drugiej stronie musza to
    obsluzyc? No chyba, ze bylby rozdzialacz/switch, co z unicable
    zrobilby sat1 i sat2?

    A nie taniej byloby jednak dociagnac sobie ten kabel? Nawet jakby byl
    widoczny (do nastepnego malowania).

    --
    ThinkXtra

  • 10. Data: 2010-10-29 15:10:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 16:39, a...@p...pl pisze:

    > a moze konwerter unicable, ale tunery po drugiej stronie musza to
    > obsluzyc?

    mało który tuner to obsługuje