  • 1. Data: 2013-09-09 10:31:37
    Temat: 1 wire - wilgotnościomierz.
    Od: s...@g...com

    Uruchomiłem ponownie moją magistralę 10 czujników 1-wire.
    Działa nad wyraz dobrze nawet po 4 latach bezruchu.

    Chciałbym jeszcze na to wrzucić jakiś wilgotnościomierz.
    Szukam i widzę albo jakieś niedostępne ds1923 albo jakieś dziwne wynalazki.

    Szybkie pytanie:
    Co kupic taniego aby zmierzyć wilgotność przez 1-wire (może być taki na trzech
    przewodach, lub nawet czterech)?

    Zasugerujecie coś?

    Albo jeszcze inaczej:
    Co sklecić za 30-60zl zeby podpiąć pod USB/ethernet aby mierzyło wilgotność w dwu
    lokalizacjach (wewnątrz domu i na zewnątrz)?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-09-09 12:48:11
    Temat: Re: 1 wire - wilgotnościomierz.
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Wilgotnomierz powietrza czy czego?
    ja wlasnei walcze z dth11.
    W czym piszesz?

  • 3. Data: 2013-09-09 18:27:26
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2013-09-09 10:31, s...@g...com pisze:
    > Szybkie pytanie:
    > Co kupic taniego aby zmierzyć wilgotność przez 1-wire (może być taki na trzech
    przewodach, lub nawet czterech)?

    A wybierz sobie:
    http://dx.com/s/humidity?Sort=PriceL2H
    Skoro czekało kilka lat to poczeka jeszcze kilka tygodni aż Chińczyk
    pontonem to dostarczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 4. Data: 2013-09-09 21:36:20
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 12:48:11 UTC+2 użytkownik wchpikus napisał:
    > Wilgotnomierz powietrza czy czego?

    Powietrza.
    > ja wlasnei walcze z dth11.
    >
    > W czym piszesz?
    W niczym. To znaczy wolał bym w niczym.
    Bo ma być prosto ale sensownie podpiete do raspberry pi.