  • 1. Data: 2009-02-14 11:19:56
    Temat: 1080i czy 720p
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Sony Bravia, sygnał z cyfry+, również hd.

    Mam możliwość ustawić tel na 1080i lub 720p. Jak ustawić? Z czym to sie
    wiążę? Wyjaśni mi ktoś?

    Pozdrawiam
    a402

  • 2. Data: 2009-02-14 11:25:11
    Temat: Re: 1080i czy 720p
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    http://laki.dvhk.pl/faq/hdtv_1080p.htm

  • 3. Data: 2009-02-14 11:31:35
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://laki.dvhk.pl/faq/hdtv_1080p.htm

    Ogólnie słaaaaabiutkie. Po pierwsze odnosi się do sytuacji w USA (standard
    ATSC), po drugie pomija zupełnie kwestię puszczania filmów w HD i z tym
    związanego bilansu zysków i strat w 1080i i 720p. No i pachnie naftaliną.

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 4. Data: 2009-02-14 11:36:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Sony Bravia, sygnał z cyfry+, również hd.
    >
    > Mam możliwość ustawić tel na 1080i lub 720p.

    Gdzie masz tą możliwość?
    W tunerze Cyfry?
    No to ustaw na 1080i, bo Cyfra tak nadaje HD, więc tuner nie będzie musiał
    dokonywać konwersji sygnału.

  • 5. Data: 2009-02-14 16:20:59
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > W tunerze Cyfry?
    > No to ustaw na 1080i, bo Cyfra tak nadaje HD, więc tuner nie będzie musiał

    Eurosport to chyba jednak 720p

  • 6. Data: 2009-02-14 18:26:17
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Eurosport to chyba jednak 720p

    I 1080i - wtedy w dolnym rogu jest napis NativeHD.

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2009-02-14 19:31:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > Eurosport to chyba jednak 720p

    Możliwe, bo miałem na myśli Canal+.
    Reszty nie mam i nie widzę sensu mieć.

  • 8. Data: 2009-02-15 09:37:32
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Reszty nie mam i nie widzę sensu mieć.

    Aż się dziwię tym nadawcą po co te dziesiątki kanałów nadają? Przecież nikt
    tego nie widzi sensu mieć.

    *piotr'ek*

  • 9. Data: 2009-02-15 10:45:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Aż się dziwię tym nadawcą po co te dziesiątki kanałów nadają? Przecież
    > nikt tego nie widzi sensu mieć.

    Ktoś tam to pewnie ogląda.
    A wielu chętnie płaci za 100 dodatkowych programów zamiast 20, mimo że
    żadnego z nich nie ogląda.
    Ale jak to fajnie brzmi "mam 120 programów"....

  • 10. Data: 2009-02-15 16:44:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Aż się dziwię tym nadawcą po co te dziesiątki kanałów nadają? Przecież
    > nikt tego nie widzi sensu mieć.
    >
    > *piotr'ek*

    Byś się zdziwił, montując anteny większość klientów pyta ile a nie jakie
    kanały będą. I tak potem oglądają tylko kilka wybranych.
    Znam nawet takich, w tym mój drogi kolega, którym mało dostęp do dwóch
    satelitów :-)
    Poza tym jeżeli wycenione byłyby kanały pojedyncze to byłyby znacznie
    droższe, tak sądzę, bo swoje muszą zarobić, a konkurencja nie śpi...

    pawell