  • 1. Data: 2013-03-15 13:30:27
    Temat: 18-05-2013 godz.10.00 szkolenia z zakresu techniki jazdy motocyklem
    Od: Linia <ken@_NOSPAM_linia.waw.pl>

    Zapraszamy na szkolenia z zakresu techniki jazdy motocyklem, które nie
    tylko SKUTECZNIE podwyższą Twoje umiejętności, ale pozwolą Ci poczuć
    JESZCZE PEŁNIEJSZĄ RADOŚĆ z prowadzenia Twojego sprzętu
    Wejdź na nowy poziom umiejętności, by móc w pełni wykorzystać możliwości
    Twojego motocykla i jeździć jeszcze bardziej efektywnie.

    WYMAGANIA: dla osób posiadających kat. A i własny motocykl (istnieje
    możliwość wypożyczenia motocykla z naszego ośrodka)

    TERMIN: 18-05-2013 godz.10.00

    MIEJSCE: Motopark Ułęż koło Ryk - zlokalizowany na terenie byłego lotniska
    Ułęż.

    Jest to tor o nawierzchni asfaltowej lotniczej z łukami/szykanami
    układanymi z opon. Zapewnia doskonałą przyczepność niezależnie od pogody.
    Pełna pętla ma 2,6 km. Jest ciekawie bo są i lekkie szykany i bardzo
    ostre, oraz pełna zawrotka.

    Długość prostej: 1500 m
    Szerokość jezdni: 10 &#8211; 30 m
    Długość okrążenia: 4100 m

    CENA KURSU: 250 zł

    PLAN ZAJĘĆ:

    Zajęcia teoretyczne: 10.00-10.45

    - zasady bezpiecznego poruszania się na drodze
    - droga hamowania
    - czas reakcji
    - prawidłowa pozycja na motocyklu
    - obserwacja toru jazdy, przeciwskręt.

    Zajęcia praktyczne: 10.45 - 14.00

    - technika skrętu
    - skuteczne hamowanie na odcinkach prostych
    - przeciwskręt - nagłe omijanie przeszkód
    - operowanie manetką gazu podczas pokonywania łuków o różnym stopniu
    trudności

    14.00 - Podsumowanie szkolenia

    ZAPISY I KONTAKT:

    Gocław &#8211; Galeria Handlowa
    ul. Bora-Komorowskiego 21 lok. 312
    03-982 Warszawa
    tel. 22 671 02 74
    kom. 696 019 011

  • 2. Data: 2013-03-15 13:49:26
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Linia" <ken@_NOSPAM_linia.waw.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Zapraszamy na szkolenia z zakresu techniki jazdy motocyklem, które nie
    > tylko SKUTECZNIE podwyższą Twoje umiejętności,

    Szkoli jacek Czachor czy Ździsiek Walendziak z Żabiej Wólki?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2013-03-15 15:31:25
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-15 13:49, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Linia" <ken@_NOSPAM_linia.waw.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Szkoli jacek Czachor czy Ździsiek Walendziak z Żabiej Wólki?

    Ja moge nauczac. Za 2 tysie, alkohol, nocleg i transport.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-03-15 16:39:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:khvba0$4pn$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2013-03-15 13:49, Grzybol
    pisze:
    z.pl...
    > Ja moge nauczac. Za 2 tysie, alkohol, nocleg i transport.

    Z Tobą chętnie ta druga część, czyli alkohol, nocleg i transport. Oprócz
    sexu. Chociaż... ja wiem?...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2013-03-18 17:49:48
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-03-15 16:39, Grzybol pisze:
> [...]
    >
    > Z Tobą chętnie ta druga część, czyli alkohol, nocleg i transport. Oprócz

    O kurde, sama sprzedaż DVD z tego aktu przyniosła by większy dochód,niż
    zyski organizatorów kursu.:)

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek