  • 1. Data: 2013-03-15 10:50:35
    Temat: Kurs na kat. A w Warszawie
    Od: Łukasz Michalski <c...@g...com>

    Witam,

    Możecie polecić jakiś kurs na kat. A w Warszawie dla osoby pracującej? Mam do
    dyspozycji poniedziałki, środy oraz niektóre czwartki oraz niektóre weekendy (w
    całości).

    Z góry dziękuję za wszelkie namiary.

    Łukasz

  • 2. Data: 2013-03-15 11:05:52
    Temat: Re: Kurs na kat. A w Warszawie
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Łukasz Michalski <c...@g...com> wrote:

    > Możecie polecić jakiś kurs na kat. A w Warszawie dla osoby pracującej?
    > Mam do dyspozycji poniedziałki, środy oraz niektóre czwartki oraz
    > niektóre weekendy (w całości).

    Paramoto, Promotor, Kulikowisko.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2013-03-15 17:35:50
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-03-15 10:50, Łukasz Michalski pisze:
> [...]
    dyspozycji poniedziałki, środy oraz niektóre czwartki oraz niektóre weekendy (w

    OSK Motorista

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2013-03-15 19:50:14
    Od: Akarm <A...@w...pl>

> [...]
    dyspozycji poniedziałki, środy oraz niektóre czwartki oraz niektóre weekendy (w

    ABC-Trans na Odlewniczej.
    Teoria w soboty i niedziele, jazdy rozpisujesz tak jak Ci pasuje.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 5. Data: 2013-03-17 23:12:59
    Od: "Pawel Dabrowski" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz Michalski" napisał
> [...]
    >
    >Możecie polecić jakiś kurs na kat. A w Warszawie dla osoby pracującej?
    >Mam do dyspozycji poniedziałki, środy >oraz niektóre czwartki oraz

    W zeszłym roku robiłem kurs w Promotor. Plac jest czynny cały dzień ale
    instruktorzy zapełniają grupy od godzin porannych. Wczesną wiosną nie
    było możliwości zapisania się na godziny południowe i popołudniowe. W
    weekendy nie pracowali.
    Oprócz tego jestem zadowolony z kursu. Poznałem podstawowe zagadnienia
    dotyczące prowadzenia motocykla. Egzamin zdałem za pierwszym razem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2013-05-07 12:51:36
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2013-03-15 19:50, Akarm pisze:

    > ABC-Trans na Odlewniczej.
    > Teoria w soboty i niedziele, jazdy rozpisujesz tak jak Ci pasuje.

    Też polecam. Egzamin zdany za pierwszym razem.