  • 1. Data: 2010-02-14 01:07:19
    Temat: 18-200 raz jeszcze
    Od: "Andrzej M." <a...@g...com>

    Mam 2 opcje do wyboru albo Sigma albo Canon. Sprzedawca w sklepie we
    wrocławskiej Magnolii twierdzi że Canonowski jest lepszy. Jest też
    droższy o ok.200zł. W testach natomiast Sigma wypada lepiej. 1700 zł.
    to dla zawodowca mało ja jednak jestem tylko amatorem i chciałbym
    wydać te pieniądze z poczuciem satysfakcji. Często wyjeżdżam "na
    przyrodę" i focę zwierzaki i krajobrazy. Mam body 350d. Może
    poradzicie mi? Moje fotki zamieszczam na Panoramio.
    http://foteczki.utnij.net

  • 2. Data: 2010-02-14 01:32:53
    Temat: Re: 18-200 raz jeszcze
    Od: M <m...@i...pl>

    On Feb 14, 12:07 pm, "Andrzej M." <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > wydać te pieniądze z poczuciem satysfakcji. Często wyjeżdżam "na
    > przyrodę" i focę zwierzaki i krajobrazy. Mam body 350d. Może

    nie znam Canona, Sigma jest dosc nieostra, ale w miare przyzwoicie
    (plastycznie) rysuje. Pod swiatlo b. slaba. Porownanie z kitowym
    nikonem 17-70, nie mowiac o stalkach Pentaxa wypada na niekorzysc
    Sigmy. Ale da sie tym obiektywem zrobic przyzwoite zdjecia.
    Zdecydowana wiekszosc zdjec tutaj jest robiona tym obiektywem:

    http://kangury.net/blog/index.php/category/podroze/a
    meryka-pd-2008/

  • 3. Data: 2010-02-14 01:56:03
    Od: "Andrzej M." <a...@g...com>

    Piękne fotki. Szkoda że nie ma pociągu na tym moście. Polecam mosty
    kolejowe
    na naszym terenie.
    http://www.youtube.com/watch?v=3txhXBgqkZ4

  • 4. Data: 2010-02-14 07:36:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Feb., 02:07, "Andrzej M." <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > wydać te pieniądze z poczuciem satysfakcji. Często wyjeżdżam "na
    > przyrodę" i focę zwierzaki i krajobrazy. Mam body 350d. Może

    ale conkretnie oi jakiej sigmie jest mowa
    s ma 2 modele w tym zakresie,
    s 18-200 jest optycznie porownywalna
    s 18-200 os hsm jest zdecydowanie lepsza.

  • 5. Data: 2010-02-14 07:42:13
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    http://canon-board.info/showthread.php?t=58508

    sporo sampli porównujących z 15-85, który w testach wypada conajmniej
    dobrze.
    18-200 nie wydaje się być złym wyborem dla osoby, która koniecznie chce mieć
    superzoom.
    Bezpośrednie porównaie z Sigmą może byc trudniejsze do zlokalizowania.

    --
    Lol

  • 6. Data: 2010-02-14 20:37:09
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Feb., 08:42, "Lol" <l...@l...pl> wrote:
> [...]
    > superzoom.
    > Bezpośrednie porównaie z Sigmą może byc trudniejsze do zlokalizowania.

    sa bezposrednie porownania .
    c18-200 jest slabiutki
    s 18-200 rownie - praktycznie te same wlsnosci optyczne - obydwa to
    najnizsza polka jakosci optycznje
    znaczni e lepsza jest sigma 18-200 os hsm
    ma stabilizacje i cichy naped ostrosci.
    jakosc optyczna tej os hsm to mniej wiecej srodkowa polka optyczna -
    w przyblizeniu odpowiada 18-55 is pod wzgledem jakosci optycznej -
    powiedzmy jak na superzoom trudno o lepszy wynik .

  • 7. Data: 2010-02-14 23:18:10
    Od: "Andrzej M." <a...@g...com>

    Dziękuję za rzeczowe informacje. Mam jeszcze Vivitara "pompkę" 28-210
    od analogowego Canona i on tak naprawdę ma według mnie najlepsze
    parametry. Brakuje mu tylko stabilizacji. Moja stara Sigma 28-200 i
    Tamron 80-210 są wyraźnie gorsze z 350d. Czy firma Vivitar przestała
    działać?

  • 8. Data: 2010-02-15 08:36:13
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On Feb 15, 12:18 am, "Andrzej M." <a...@g...com> wrote:

    > Tamron 80-210 są wyraźnie gorsze z 350d. Czy firma Vivitar przestała
    > działać?
    Dziala nadal;-)
    Oto link:

    http://www.vivitar.com/products.php