  • 1. Data: 2010-02-13 09:39:26
    Temat: Z tego chodnika nie rób zdjęć...
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Czy firmy ochroniarskie szkolą swoich pracowników w zakresie
    rozpoznawania klasy sprzętu foto :-)

    "W jaki sposób ochroniarze odróżniają zawodowych fotografów od amatorów?
    - Fotoreporter z gazety ma dobrej jakości sprzęt - tłumaczy Czuba.

    - Fotograf amator też taki może mieć, co wtedy? - dopytuję.

    - Ochroniarz widocznie jakoś to rozpoznaje - ucina"

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,75569
    54,Z_tego_chodnika_nie_rob_zdjec___ochrona_cie_przeg
    oni.html

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-02-13 20:04:00
    Temat: Re: Z tego chodnika nie rób zdjęć...
    Od: FD <f...@o...pl>

    BoDro pisze:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,75569
    54,Z_tego_chodnika_nie_rob_zdjec___ochrona_cie_przeg

    o chyba sie tam przejde z lustrem i jeszcze blyskotke podepne...
    uwielbiam takich "mocnych" cieciów na ziemie sprowadzac

    a w zasadzie to moze zrobimy jakis flash mob :D
    co Wy na to..... mysle ze ze 30 osob z aparatami wystarczy
    zaprosimy jeszcze kogos z TVN Wwa z kamerą....

    :D

  • 3. Data: 2010-02-14 08:08:40
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > co Wy na to..... mysle ze ze 30 osob z aparatami wystarczy
    > zaprosimy jeszcze kogos z TVN Wwa z kamerą....

    Świetny pomysł! Jeszcze trzeba zaprosić Panią Dorotę Wojciechowską,
    rzeczniczkę CDI.

  • 4. Data: 2010-02-14 10:31:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    awygo pisze:

    > Świetny pomysł! Jeszcze trzeba zaprosić Panią Dorotę Wojciechowską,
    > rzeczniczkę CDI.

    No i co, zrobi się szum, skończy, a jak było tak będzie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-02-14 13:50:52
    Od: FD <f...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > No i co, zrobi się szum, skończy, a jak było tak będzie.

    pewnie
    lepiej pierdziec w stołek

  • 6. Data: 2010-02-14 16:34:04
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > - Ochroniarz widocznie jakoś to rozpoznaje - ucina"
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,75569
    54,Z_tego_chodnik...

    No dobrze ... a jak podskocze i w powietrzu zrobie zdjecie?
    Moge czy nie?
    Przestrzen powietrzna tez jesty prywatna?
    Albo jak stoje za lina (na terenie prywatnym) ale reke z aparatem mam
    przed linia (poza terenem)?
    Albo owtrotnie?

  • 7. Data: 2010-02-14 16:38:14
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

> [...]
    Przestrzen powietrzna tez jesty prywatna?
    Albo jak stoje za lina (na terenie prywatnym) ale reke z aparatem mam
    Albo jak podskocze bedac za linia ale trzymajac reke z aparatem przed
    linia?
    Albo jak podskocze na lini trzymajac reke z apratem przed linia?
    A jak za linia?

  • 8. Data: 2010-02-14 18:00:05
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    > pewnie
    > lepiej pierdziec w stołek

    No to co? Najbliższy wtorek? Może jeszcze przy dziennym świetle? Proponuję
    godz. 15:07, między Warsem a Sawą. Zaproszenie Pani Rzecznik może popsuć
    całą zabawę.
    Wpisujcie się, kto przyjdzie.

  • 9. Data: 2010-02-14 20:40:51
    Temat: Re: Z tego chodnika nie rób zdjeae...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    awygo wrote:

    > No to co? Najbli?szy wtorek? Mo?e jeszcze przy dziennym ?wietle? Proponuje
    > godz. 15:07, miedzy Warsem a Saw?. Zaproszenie Pani Rzecznik mo?e popsuae
    > ca?? zabawe.
    > Wpisujcie sie, kto przyjdzie.

    15:07 to się nie wyrobię. Może na 16:07, choć też nic pewnego. No i
    przydałoby się, gdyby ktoś miał tę wypowiedź Pani Rzecznik wydrukowaną,
    coby tym ochroniarzom przed nosem pomachać.

  • 10. Data: 2010-02-14 21:01:12
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    FD pisze:

    > pewnie
    > lepiej pierdziec w stołek

    Lepiej wykombinować ustawowo, że każde zwrócenie uwagi cieci w tej
    sprawie nie jest nieprawomocne, ale nielegalne i może być podstawą do
    roszczeń.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego
    bezpieczeństwa?/