  • 1. Data: 2012-12-05 17:18:33
    Temat: 25 punktów
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    Co się dzieje po zdobyciu 25 punktów? Proszę o wypowiedzi z autopsji a
    nie co się komu wydaje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-12-05 18:10:50
    Temat: Re: 25 punktów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "onarjusz" napisał w wiadomości
    >Co się dzieje po zdobyciu 25 punktów? Proszę o wypowiedzi z autopsji
    >a nie co się komu wydaje.

    A nie lepiej jednak na podstawie tego co sie komu wydaje na podstawie
    aktualnie obowiazujacej ustawy o kierujacych pojazdami, a nie
    autopsji, ktora miala miejsce przed ta ustawa ?

    P.S. najbardziej ciekawy jest
    Art. 103.

    1. Starosta wydaje decyzję administracyjną o cofnięciu uprawnienia do
    kierowania

    pojazdami w przypadku: [...]

    2) ponownego przekroczenia liczby 24 punktów otrzymanych za naruszenie

    przepisów ruchu drogowego w okresie 5 lat od dnia wydania skierowania
    na

    kurs reedukacyjny, o którym mowa w art. 99 ust. 1 pkt 4 lit. a;

    J.

  • 3. Data: 2012-12-06 08:05:11
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

> [...]
    >
    > przepisów ruchu drogowego w okresie 5 lat od dnia wydania skierowania na
    >
    > kurs reedukacyjny, o którym mowa w art. 99 ust. 1 pkt 4 lit. a;

    ale tak to bedzie od przyszlego roku...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2012-12-06 09:56:40
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    > ale tak to bedzie od przyszlego roku...

    No właśnie!Ja się pytam o ten rok!

  • 5. Data: 2012-12-06 10:23:40
    Od: K <...@...c>

    W dniu 06-12-2012 09:56, onarjusz pisze:

    > No właśnie!Ja się pytam o ten rok!

    o ten rok to, dostajesz dwie przyslyki z policji: jedna z informacja o
    cofnieciu uprawnien w przypadku oblania egzaminu oraz iloscia punktow z
    info: ile, za co i gdzie. druga przesylka to skierowania na badania
    psychologiczne wraz zwykazem placowek w twoim rejonie ktore takie
    badania robia.

  • 6. Data: 2012-12-06 17:06:23
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-06 10:23, K pisze:

> [...]
    > info: ile, za co i gdzie. druga przesylka to skierowania na badania
    > psychologiczne wraz zwykazem placowek w twoim rejonie ktore takie
    i co dalej? Na jaki okres są cofane uprawnienia?

  • 7. Data: 2012-12-06 17:18:15
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-12-06 17:06, onarjusz pisze:

    > i co dalej? Na jaki okres są cofane uprawnienia?

    ee tam - poczytaj ten wątek:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl&fromgroups=#!
    topic/pl.misc.samochody/zHlHPP1gDR8[1-25]

    :)

    Lukasz

  • 8. Data: 2012-12-06 17:21:01
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > i co dalej? Na jaki okres są cofane uprawnienia?

    Na taki na jak szybko uda ci sie zalatwic badania i dostac termin egzaminu.

  • 9. Data: 2012-12-07 08:58:09
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-12-06 17:21, Regand pisze:

    > Na taki na jak szybko uda ci sie zalatwic badania i dostac termin egzaminu.

    Jaki to egzamin? Normalny jak na prawo jazdy-czyli teoria i plac?

  • 10. Data: 2012-12-07 09:26:25

    W dniu 07-12-2012 08:58, onarjusz pisze:

    > Jaki to egzamin? Normalny jak na prawo jazdy-czyli teoria i plac?

    tak, teoria i plac. jak nie zdasz, to ci zabieraja i oddaja jak zdasz.