  • 1. Data: 2014-10-20 18:09:18
    Temat: 2stroke
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam mama pytanie a mianowicie jestem na kupnie crossa a dokladnie
    zastanawiam sie na 2suwie 250,posiadam yz 250 1998 ale chcialem cos
    mocniejszego i prosze o pomoc w wyborze,czy kupic 250 mlodsza,czy moze
    lepszy bedzie ktm 380 ?

  • 2. Data: 2014-10-20 20:30:10
    Temat: Odp: 2stroke
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "radekkkkk" znowu wystawia nas na próbe:

    Radekkkk kkkkkurwa napisz to po ludzku

  • 3. Data: 2014-10-20 20:35:35
    Temat: Re: 2stroke
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 20.10.2014 20:30, Johnny pisze:
    > Użytkownik "radekkkkk" znowu wystawia nas na próbe:

    > Radekkkk kkkkkurwa napisz to po ludzku

    jak zsiądzie z tego dwusuwa i zacznie sie zastanawiać na fotelu to może
    napisze zrozumiale. Na motocyklu się ciężko pisze

    --
    Arni

  • 4. Data: 2014-10-21 14:00:58
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    Arni napisal

    > jak zsiądzie z tego dwusuwa i zacznie sie zastanawiać na fotelu to może
    > napisze zrozumiale. Na motocyklu się ciężko pisze

    nie wiem czego wy nie rozumiecie przeciez dobrze jest napisane prosze o
    pomoc w wyborze crossa w tej chwili posiadam yamahe yz 250 z 1998 roku ale
    ona juz jest dla mnie za slaba i szukam cos mocniejszego

  • 5. Data: 2014-10-21 14:57:58
    Od: MrG <g...@g...com>

    Przecinków i kropek zapomniałeś. Zdanie zaczyna sie z wielkiej litery

    --
    NC700XD

  • 6. Data: 2014-10-21 16:39:17
    Od: KillJohn <p...@b...pl>

    W dniu wtorek, 21 października 2014 14:00:58 UTC+2 użytkownik radekkkkk napisał:
    > w tej chwili posiadam yamahe yz 250 z 1998 roku ale
    >
    > ona juz jest dla mnie za slaba i szukam cos mocniejszego

    Przecież nawet taki stary yz250 ma w katalogu +50 KM.

    Albo masz sprzęta zjeżdżonego na wióry i może warto zainwestować w silnik
    albo jesteś terenowym megazordem i kup CR500.

    Gix

  • 7. Data: 2014-10-21 19:03:06
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    KillJohn napisal

    > Przecież nawet taki stary yz250 ma w katalogu +50 KM.

    > Albo masz sprzęta zjeżdżonego na wióry i może warto zainwestować w silnik
    > albo jesteś terenowym megazordem i kup CR500.

    > Gix

    ja mam yz 250 1998 a slyszalem ze w yz 250 od 2000 byly wkladane nowej
    generacji silniki ktore byly mocniejsze,ale nie mam pewnosci czy to prawda
    co o tym sadzicie?

  • 8. Data: 2014-10-26 13:53:32
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    radekkkkk napisal

> [...]

    > ja mam yz 250 1998 a slyszalem ze w yz 250 od 2000 byly wkladane nowej
    > generacji silniki ktore byly mocniejsze,ale nie mam pewnosci czy to prawda

    A co sadzicie o ktm380 mial ktorys z was z tym sprzetem do czynienia?