  • 1. Data: 2014-10-21 16:24:39
    Temat: potrzeba porady:)
    Od: raptowna <rap-towna@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, czy mogłabym prosić któregoś z miłych Panów bądź miłych Pań o
    radę:) w sprawie kupna nowego motoru? Prosiłabym o opinie na temat
    konkretnego modelu. Może ktoś z Was ma do sprzedania? Mam dość ograniczony
    fundusz bo 10 000 zł. Dodam, że mój poprzedni motor to Yamaha XT600Z
    Tenere.

  • 2. Data: 2014-10-21 16:38:12
    Temat: Re: potrzeba porady:)
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "raptowna" <rap-towna@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > konkretnego modelu. Może ktoś z Was ma do sprzedania? Mam dość
    > ograniczony fundusz bo 10 000 zł. Dodam, że mój poprzedni motor to

    Tu nie ma miłych panów. Same gbury i grzybole. Nówkę za 10tys to raczej
    china. Chyba że jakaś 125ccm.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2014-10-31 08:39:30
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-10-21 16:24, raptowna pisze:
    > Witam, czy mogłabym prosić któregoś z miłych Panów bądź miłych Pań o
    > radę:) w sprawie kupna nowego motoru?

    Nowy jest fajny bo jest nowy ale do 10 tysi to raczej tylko Romet.

    A tak serio to może określ jakieś preferencje ? Tak to wróżenie z fusów ...

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle