  • 21. Data: 2020-05-18 22:02:11
    Temat: Re: 3 cylindry vs
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Chodzi o to że przy 4tys w górę obrotów benzyna 4 cylindrowa wyje i
    > ciężko z tym jechać dłużej a przy tych samych 4tys obr ale 3 cylindrach
    kup dwu litrowego diesla, będziesz jeździł w okolicach 2 tysięcy obrotów

    ToMasz

  • 22. Data: 2020-05-19 00:24:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Peter,

    Monday, May 18, 2020, 7:54:57 AM, you wrote:

    [...]

    > niech ktoś mądry powie ile zapłonów na minute przy 4tys obrotów wału ma
    > silnik 3 cylindrowy i 4 cylindrowy?

    Przecież to jest matematyka po poziomie początkowych klas podstawówki!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2020-05-19 00:27:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    Monday, May 18, 2020, 8:37:07 PM, you wrote:

    > Za to można więcej przejechać rozpędem na odcięciu -> zużycie 0l/100 km.

    Chyba, że masz silnik z wtryskiem bezpośrednim, który nigdy nie odcina
    paliwa do końca...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2020-05-19 10:17:32
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 22:02, ToMasz pisze:
    > kup dwu litrowego diesla, będziesz jeździł w okolicach 2 tysięcy obrotów
    >
    > ToMasz

    no właśnie, widziałem wczoraj, mazda 2.2 skyactive 180 na liczniku i
    3tys obrotów

    to mi się podoba

    niestety finansowo to ~~65tys chce wydać na nowy więc pomarzyć można
    zwłaszcza że ceny poszły mocno w górę i za tą kwotę to dzisiaj polo heheh

  • 25. Data: 2020-05-19 10:21:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2020 o 10:17, Peter pisze:

    > no właśnie, widziałem wczoraj, mazda 2.2 skyactive 180 na liczniku i
    > 3tys obrotów
    >
    > to mi się podoba
    >

    > niestety finansowo to ~~65tys chce wydać na nowy więc pomarzyć można

    Albo poszukać jakiegoś dwulatka, z długą gwarancją....

  • 26. Data: 2020-05-19 18:40:47
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://m.mobile.de/auto-inserat/ford-focus-trend-el
    -fenster-mykey-lichtsensor-k%C3%B6ln/293658205.html?
    ref=srp

    Niecałe 14k a pewnie z Polski reimport

  • 27. Data: 2020-05-19 19:05:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Da się.
    Przejechałem do Chorwacji i z powrotem laski Corsą Eco cośtam załadowaną po pachy, od
    Słowenii dla widoków słynną drogą nadmorską
    gdzie było trochę zakrętów podjazdów i zjazdów nie autostradą, najbardziej dawał się
    we znaki brak klimy mimo iż biały kolor i dach
    niewielki.
    Dźwięk średnio pamiętam, bo to naście lat temu było, ale skoro nie pamiętam to dało
    się żyć nawet na autostradzie.
    Natomiast wydawało się, że jakieś szarpiące (telepiące) te 3 cylindry były, ale może
    to kwestia niesprawnego zaworu (EGR?).
    Zresztą po wyjazdach maluchem z przyczepą do Norwegii to już niewiele zjazdów zostaje
    strasznych ;-)

    -----

  • 28. Data: 2020-05-20 08:51:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z 48 zaworami ;-)

    -----

  • 29. Data: 2020-05-20 09:42:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-05-20 o 08:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Z 48 zaworami ;-)
    i wymieniaj teraz uszczelniacze:D i losuj pod którą głowicą:D

  • 30. Data: 2020-05-20 12:27:23
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W boxerze tak samo?

    -----
    > Jeden cylinder naraz ma zaplon, ale ze sa cztery, to co pol obrotu walu jest zaplon
    w jakims cylindrze.