  • 31. Data: 2020-05-20 13:16:53
    Temat: Re: 3 cylindry vs
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...

    tak samo.
    W motocyklowych V-kach moze inaczej.

    -----

  • 32. Data: 2020-05-21 13:33:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello Poldek,

    >Chyba, że masz silnik z wtryskiem bezpośrednim, który nigdy nie
    >odcina
    >paliwa do końca...

    Naprawde ?
    Nie maja problemu ze spalinami, z zaplonem ?

    O co chodzi - chlodzenie wtryskiwacza ?

    J.

  • 33. Data: 2020-05-21 13:37:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-05-2020 o 13:33, J.F. pisze:

    > Naprawde ?
    > Nie maja problemu ze spalinami, z zaplonem ?
    >
    > O co chodzi - chlodzenie wtryskiwacza ?

    Pewnie ilości są minimalne - mi pokazuje zużycie 0 gdy puszczę gaz.

  • 34. Data: 2020-05-21 14:27:36
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.05.2020 o 06:51, Peter pisze:
    > Tak się ostatnio zastanawiam i testuje rózne nowe samochody, skłaniam
    > się do wniosku że jednak te 3 cylindry nie są takie złe.
    Do serwisu BMW przyjechał gość nową beemką serii 3 i narzeka na pracę
    silnika. Serwis nie stwierdził usterek i tłumaczą, że to 3-cylindrowa
    jednostka, która tak normalnie pracuje.
    Gość się zasmucił, chodzi dookoła i klnie o k**wa, o k**wa!
    Pytają go, co się stało?
    Gość na to, że kupił żonie BMW serii 1 i za kilka dni odbierają.
    Jacek

  • 35. Data: 2020-05-21 23:29:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-21 o 14:27, Jacek pisze:
> [...]
    > Pytają go, co się stało?
    > Gość na to, że kupił żonie BMW serii 1 i za kilka dni odbierają.

    Nie robił jazdy próbnej zanim zamówił?

  • 36. Data: 2020-05-22 05:49:24
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Gość na to, że kupił żonie BMW serii 1 i za kilka dni odbierają.
    > Jacek

    ja bym się nie przejmował bo ludzie którzy jarają się markowością patrzą
    na naklejki a nie pod maskę, znajomy ma nowego X1 z 3 cylindrami i
    chwali, 140km/h 2,5 tys obrotów jedzie jak złoto, o 3 cylindrach to
    poinformował go jego mechanik

    w klasie samochodów za ~~65tys będę się cieszył jak przy 140 będzie 3000tys

    prawdopodobnie wezmę tą KONĘ 1.0 120KM, ma 6 biegów nawet w najtańszej
    wersji

    kusi mnie jeszcze malutki 208 z 100KM silnikiem i 6 biegami bo za 6 dych
    można go już wyrwać

    no i jest jeszcze nowy futurystyczno damski JUKE ale nie wiem czy on mi
    się podoba czy nie, chyba musi się "opatrzeć"

  • 37. Data: 2020-05-22 06:06:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-05-2020 o 05:49, Peter pisze:

> [...]
    > poinformował go jego mechanik
    >

    > w klasie samochodów za ~~65tys będę się cieszył jak przy 140 będzie 3000tys

    Kona 1.6 ma 2,5 tys obr/min przy 130.
    Fakt, za 65 nie kupisz, nawet na używaną trzeba by dołożyć z 10-15 tys.
    Ale IMO warto.

> [...]
    >
    > no i jest jeszcze nowy futurystyczno damski JUKE ale nie wiem czy on mi
    > się podoba czy nie, chyba musi się "opatrzeć"

    Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

  • 38. Data: 2020-05-22 06:45:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Naprawde ?
    > Nie maja problemu ze spalinami, z zaplonem ?

    Gaźniki dawały radę.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-05-22 10:56:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 22.05.2020 o 06:06, Cavallino pisze:
    > Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

    Ty się nigdy nie nauczysz, żeby nie tykać Renault? ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 40. Data: 2020-05-22 12:02:01
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > Z fajnym wnętrzem, z tych 3 wolałbym Juke.

    ja myślę że liczy się wnętrze to taki slogan bo każdy patrzy zawsze na
    ryj :)