  • 41. Data: 2023-09-30 23:09:05
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły Warsztat Mobile Coders
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uf9ll1$2belh$1@news.icm.edu.pl>
    user io pisze tak:

    > A jakich? Że ktoś pojechał 250? To jest przejaw swobód
    > obywatelskich, które należy chronić.

    zdrowo jesteś pierdolnięty
    a jak reszta rodziny?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 42. Data: 2023-09-30 23:19:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uf9qea$rf4$1$Dykus@news.chmurka.net>
    user Dykus pisze tak:

    > Ale czyich? Tych którzy zginęli, czy tego co poganiał 250?
    > Głupoty piszesz. Zapieprzanie w nocy 250 i stwarzanie zagrożeń na
    > drodze to nie jest przejaw swobód. To jest przejaw braku zdrowego
    > rozsądku i właściwej oceny swoich umiejętności. Delikatnie mówiąc.

    i dlatego w Polsce jest źle

    wciąż nowe zastępy takich debili się rodzą
    co im duszno w świecie rozsądku.

    będę jechał i rozglądał się czy kretyn ze swobodami
    nie zapierdala za plecami 300 gdzie można 140.

    dlatego pomieszkam sobie jeszcze w Anglii jakiś czas.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 43. Data: 2023-10-02 11:51:06
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.09.2023 o 20:51, Dykus pisze:

> [...]
    > to nie jest przejaw swobód. To jest przejaw braku zdrowego rozsądku i
    > właściwej oceny swoich umiejętności. Delikatnie mówiąc.

    > Tak, ale to zachowanie zdecydowanie wykracza poza ramy swobód. Chronić
    > to należy tych, którzy przestrzegają prawa. Tym, którzy go nie
    > przestrzegają, należy swobody odebrać.
    >
    > Jak to było - Twoja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna moja. Jadąc
    > drogą mam prawo oczekiwać przede wszystkim tego, że inni również będą
    > przestrzegać przepisów. I na takie ryzyko się godzę, podróżując samochodem.

    Przeeeeestań. Nie jeździsz zgodnie z przepisami i nie wiesz kto tutaj
    zawinił najbardziej.

  • 44. Data: 2023-10-02 11:51:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 30.09.2023 o 23:09, PiteR pisze:
    > in <news:uf9ll1$2belh$1@news.icm.edu.pl>

    > zdrowo jesteś pierdolnięty
    > a jak reszta rodziny?

    Tak, jak u Ciebie.

  • 45. Data: 2023-10-02 23:01:58
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    W dniu 02.10.2023 o 11:51, io pisze:

    > Przeeeeestań. Nie jeździsz zgodnie z przepisami i nie wiesz kto tutaj
    > zawinił najbardziej.

    Ale ja odnoszę się nie tyle do samego śmiertelnego wypadku, co do samego
    zapieprzania.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 46. Data: 2023-10-04 16:27:37
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.10.2023 o 23:01, Dykus pisze:

    > Ale ja odnoszę się nie tyle do samego śmiertelnego wypadku, co do samego
    > zapieprzania.

    No to 250 nie jest jakąś specjalnie dużą prędkością. Po to te drogi
    budowano by się dało szybko jeździć. A że nie zawsze ... no cóż.