  • 1. Data: 2023-09-21 13:26:20
    Temat: Kampania wyborcza w pełni...
    Od: JDX <j...@o...pl>

    ...u mnie pod Kauflandem E95 jak i gnojówka po 5,99. Wariant węgierski. :-)

  • 2. Data: 2023-09-23 16:22:32
    Temat: Re: Kampania wyborcza w pełni...
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2023-09-21 o 13:26, JDX pisze:
    > ...u mnie pod Kauflandem E95 jak i gnojówka po 5,99. Wariant węgierski. :-)
    Na Węgrzech cena była zadekretowana z góry i rząd dopłacał różnicę
    stacjom paliw. U nas możesz tankować gdzie chcesz - także na
    zagranicznych stacjach. I płacic więcej. Raczej brak paliwa nam nie grozi.
    T.

  • 3. Data: 2023-09-23 16:25:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.09.2023 o 13:26, JDX pisze:
    > ...u mnie pod Kauflandem E95 jak i gnojówka po 5,99. Wariant węgierski. :-)

    Ja pamiętam, że jak mieli obniżyć kiedyś, to Pinokio się darł, że Niemcy
    przyjadą i wykupią. Jakoś ich nie widać :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 4. Data: 2023-09-25 19:14:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Sep 2023 16:25:21 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Ja pamiętam, że jak mieli obniżyć kiedyś, to Pinokio się darł, że Niemcy
    > przyjadą i wykupią. Jakoś ich nie widać :)

    Podejrzewam, ze w Zgorzelcu widac.
    A w Cieszynie Czechow itp.

    W wariancie wegierskim chyba zrobili osobną cenę dla zagranicznych ...

    J.

  • 5. Data: 2023-09-25 20:09:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.09.2023 o 19:14, J.F pisze:

    > Podejrzewam, ze w Zgorzelcu widac.
    > A w Cieszynie Czechow itp.
    >
    > W wariancie wegierskim chyba zrobili osobną cenę dla zagranicznych ...

    Jeszcze parę dni, do wyborów. Potem będzie po 9zł jak PiS wygra albo po
    7 jak PO wygra:]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 6. Data: 2023-09-26 07:52:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Podejrzewam, ze w Zgorzelcu widac.
    > A w Cieszynie Czechow itp.

    A w Nowym Targu Słowaków :)
    W Czechach na stacjach orlenu paliwa są w okolicach 40 CZK za litr -->
    ~7,6 PLN. Ceny z wczoraj rano.
    Na Słowacji EUR1.79 (~7,8 PLN!) z dzisiaj rano też orlen.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2023-09-26 07:55:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Jeszcze parę dni, do wyborów. Potem będzie po 9zł jak PiS wygra albo po
    > 7 jak PO wygra:]

    Raczej odwrotnie się obawiam - obsrajtek od razu cenę podniesie i będzie
    tak wysoka aż do jego odwołania, co obawiam się nastąpi dopiero po
    utworzeniu rządu wile dni po wyborach.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 8. Data: 2023-09-26 08:51:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 26.09.2023 07:55, Mirek Ptak wrote:

    > Raczej odwrotnie się obawiam - obsrajtek od razu cenę podniesie i będzie
    > tak wysoka aż do jego odwołania, co obawiam się nastąpi dopiero po
    > utworzeniu rządu wile dni po wyborach.

    Myślisz że to "zabetonowanie" srajtka i innych kukoldów ustawami pisuaru
    im pomoże? Sami grali nieuczciwie, to obstawiam że jak wygra opozycja to
    CBA będzie wpadać w kolejnych dniach do każdego, a zarządy przyjdą
    komisaryczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2023-09-26 10:09:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

> [...]
    > im pomoże? Sami grali nieuczciwie, to obstawiam że jak wygra opozycja to
    > CBA będzie wpadać w kolejnych dniach do każdego, a zarządy przyjdą

    Na pewno nie pomoże :)
    Chodziło mi o to, że nawet mimo wygranych wyborów nowy rząd powstanie
    nie od razu, a doliczając ewentualną obstrukcję maliniaka może to trwać
    dłużej niż myślimy...

    Pozdrawiam - Mirek

  • 10. Data: 2023-09-26 11:28:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Sep 2023 20:09:04 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Jeszcze parę dni, do wyborów. Potem będzie po 9zł jak PiS wygra albo po
    > 7 jak PO wygra:]

    Albo po 10, i ogloszą, ze to wina PiS i Obajtka :-)

    https://spidersweb.pl/autoblog/shell-olej-napedowy-c
    ena-limit-100-l/

    Paliwo na kartki? Shell pozwala tylko na 100 litrow ... dziwne troche.

    Swoją drogą - przez te wojne widze dziwne efekty cenowe - najpierw sie
    cena na stacjach bardzo wyrównała, potem np w Brzegu (tzw opolskim)
    bylo sporo taniej, a potem nastąpiła zmiana i znow we Wroclawiu taniej
    ..

    J.