  • 1. Data: 2023-09-22 11:17:06
    Temat: szybko poszlo
    Od: K <...@w...pl>

    Zakaz sprzedazy spalinowych w UK jednak nie tak szybko:
    https://www.bbc.co.uk/news/business-66863966

    czy rzad zdal sobie sprawe z tego, ze teorie wszelkiej masci
    bezrobotnych debili ktorzy sie przyklejaja do asfaltu to zwykle
    pierdolenie czy moze ruskie trole i lobby paliwowe za tym stoi?

  • 2. Data: 2023-09-22 11:47:46
    Temat: Re: szybko poszlo
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 22 Sep 2023 10:17:06 +0100, użytkownik K napisał:

> [...]
    > bezrobotnych debili ktorzy sie przyklejaja do asfaltu to zwykle
    > pierdolenie czy moze ruskie trole i lobby paliwowe za tym stoi?

    Wiesz, kiedy podejmiesz leczenie dostatecznie wcześnie, szkody w mózgowiu
    mogą się cofnąć...

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2023-09-22 11:55:00
    Od: K <...@w...pl>

    On 22/09/2023 10:47, Jacek wrote:

    > Wiesz, kiedy podejmiesz leczenie dostatecznie wcześnie, szkody w mózgowiu
    > mogą się cofnąć...

    Fajnie, ze sie zdecydowales wreszcie otworzyc i podzielic z nami ta
    cudowna informacja, ze twoje leczenie sie powiodlo. Gdybys tylko jeszcze
    mogl podac adres kliniki w ktorej Cie leczyli to byloby super.

  • 4. Data: 2023-09-22 17:00:41
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Fri, 22 Sep 2023 10:55:00 +0100, użytkownik K napisał:

    > Fajnie, ze sie zdecydowales wreszcie otworzyc i podzielic z nami ta
    > cudowna informacja, ze twoje leczenie sie powiodlo. Gdybys tylko jeszcze
    > mogl podac adres kliniki w ktorej Cie leczyli to byloby super.

    Z żalem muszę zawieść osobę potrzebującą, nie miałem potrzeby leczyć się
    psychiatrycznie więc nie znam odpowiednich adresów. Ale to wiedza ogólnie
    dostępna, poszukaj sam lub poproś o pomoc kogoś bardziej rozgarniętego.

    --
    Jacek

  • 5. Data: 2023-09-23 20:51:47
    Od: K <...@w...pl>

    On 22/09/2023 16:00, Jacek wrote:

    > Z żalem muszę zawieść osobę potrzebującą, nie miałem potrzeby leczyć się
    > psychiatrycznie więc nie znam odpowiednich adresów. Ale to wiedza ogólnie
    > dostępna, poszukaj sam lub poproś o pomoc kogoś bardziej rozgarniętego.

    Nie wstydz sie.